Hallo allemaal,
het is even geleden maar ik ben wel regelmatig bezig geweest met de treinbaan

. De onderstaande foto's geven de vorderingen van de afgelopen tijd aan tot vandaag.

Alle rails voor fase II uitgelegd om te kijken of ontwerp en werkelijk kloppen.

Positie voor de servo's uitgetekend aan de hand van beschikbare ruimte naast de rails. Ik wil namelijk zoveel mogelijk van bovenaf werken door de beperking van mijn rug.

Wisselgroep aan de linker toegang van het station. Deze zijn voorzien van Viessmann aandrijvingen. Hier is al een deel van fase II voorzien van de kurklaag.

De wisselstraat aan de rechterzijde van het station, ook deze zijn voorzien van de Viessmann aandrijvingen.

Omdat het dubbel spoor onder het station bij één overspanning net te weinig veilige ruimte had voor het rijden met de pantograaf omhoog, hier het zelfde trucje toegepast wat ik ook bij het schaduwstation had gemaakt.
De Re 420 kon ik hier nu mooi als test loc voor gebruiken.

Bezig om het traject van kurkstroken te voorzien. Ook gelijk met het terugleggen van de rails de terugmelding van de secties aangelegd en getest op juiste werking.

Naast het aanbrengen van de kurkstroken ook gelijk al een deel van de valbeveiliging aangebracht.

Na het monteren van de pantograaf vangers boven het dubbelspoor onder het station kon de stations plaat vast gemonteerd worden. Deze is nu ook voorzien van een kurk laag.

De servo's in de onderste laag van fase II zijn al gemonteerd . . .

Vandaag begonnen met het monteren van de servo's op het bovenste deel van fase II. Alleen de aansturing laat nog even op zich wachten. Ik heb namelijk een bestelling hiervoor staan sinds eind vorig jaar. ESU gaat deze als het goed is dit eerste kwartaal weer leveren, dus tot dan is het nog even geen testrijden.