Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Backup maken cs3 plus

Gestart door rene tol vrijdag 12 juni 2020, 20:36:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Backup maken cs3 plus
Lid sinds: 2020

Altijd bezig met ontdekken

offline
Backup maken cs3 plus
Als ik een backup maak op een usb stick, maak hij dan een complete backup. Met alle rijbaan programma,s erbij.  En kan ik die complete backup inlezen in een andere cs3 b. Heb ik dan de complete baan met wissels en rijbanen gekopieerd .GROET. RENE
Re: Backup maken cs3 plus
Lid sinds: 2010

offline
Re: Backup maken cs3 plus
Ja dat klopt, de backup van de cs3 plus ingelezen in een andere cs3 plus en alles was aanwezig op de andere cs3.
Inclusief de gebeurtenissen.
Re: Backup maken cs3 plus
Lid sinds: 2020

Altijd bezig met ontdekken

offline
Re: Backup maken cs3 plus
Top.  Dank u voor de info

Groet. Rene
Re: Backup maken cs3 plus
Lid sinds: 2017

Marklin CS3+/ Itrain / DR5000-YaMoRc-Arcomora

offline
Re: Backup maken cs3 plus
ja,dat klopt en  ik kan het bevestigen ,heb 2 CS3+ toestellen. één voor de baan en één om mee te prutsen.
Re: Backup maken cs3 plus
Lid sinds: 2020

Altijd bezig met ontdekken

offline
Re: Backup maken cs3 plus
Mijn cs 3 plus heb het begeven hij werd al een tijdje meer dan 55 graden.  Opsturen maar.  Maar kan ik mijn baan ook met wat anders besturen?  Ik heb Wissels via decoders op mfx  codering en terug melders s88 van digikeys.  En ik was net bezig met iTrain pc software.  Dus als er een goedkope centrale besta wil ik die wel aanschaffen.  Dan kan ik verder met de hobby

Iemand die dit weet

Groet rene
Re: Backup maken cs3 plus
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Backup maken cs3 plus
Je wisseldecoders doen het ook op Motorola of DCC. Eventueel zou je dus een CC Schnitte o.i.d. bij CAN Digital Bahn kunnen halen.
Re: Backup maken cs3 plus
 @citaat Of de Tams RedBox.