Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Rob's ontwerp krijgt vorm.

Gestart door hardelissen maandag 08 juni 2020, 17:59:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Rob's ontwerp krijgt vorm.
Lid sinds: 2018

Treinfanaat

offline
Rob's ontwerp krijgt vorm.
Het gaat niet zo snel maar gestaag wordt zo e.e.a. zichtbaar.
De houten onderbouw met wieltjes was er vrij snel. Het tracé duurde wat langer. Vervolgens de rail gelegd met nu inmiddels de kurk er onder.
Onder de rail genoeg gaten geboord om straks de eventuele kabels te kunnen doorvoeren.
En daar ben ik nu. De elektronica. Dat is weer een hele uitdaging. Naar mate ik er mij meer in verdiep, zoveel meer vragen of noem het inderdaad maar uitdagingen ontstaan er weer. Nu ben ik vooral bezig met, wat moet er in het schaduwstation nou wel en niet. Natuurlijk vind ik een flink stuk automatisering belangrijk. Maar wel verantwoord met de juiste apparatuur. Welke decoders, contactrails en hoe moet dat met die schakelingen in de CS3. Tips zijn altijd welkom.
Even een fotootje erbij, kan Rob een stuk van zijn kunstwerk bewonderen. Het blijft nog steeds een prachtig ontwerp, met veel mogelijkheden.
Gr. Har

Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
Lid sinds: 2018

Treinfanaat

offline
Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
Excuus voor de foto op z'n kop. Weet niet hoe dat komt had hem gewoon er recht op gezet.
Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
Gebeurt wel vaker. Vooral met foto,s van een telefoon.
Even openen in paint en opslaan. Dan heb je wel een vaste horizon.

Mvg Robin
Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
Lid sinds: 2018

Treinfanaat

offline
Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
ok bedankt zal ik doen.
Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
Citaat van: hardelissen op maandag 08 juni 2020, 18:00:35
Excuus voor de foto op z'n kop. Weet niet hoe dat komt had hem gewoon er recht op gezet.
Ik vond het al knap dat je een baan aan het plafond had gemaakt >:-D
Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Rob's ontwerp krijgt vorm.
Maar Har als je de foto aanklikt staat hij wel recht. ;)