Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

faller 120295 (asverwijderingssysteem)

Gestart door sandor4us donderdag 28 juli 2022, 15:00:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
faller 120295 (asverwijderingssysteem)
Ik heb onlangs het bouwpaket van faller gekocht 120295 (as verwijderingssysteem). Dit systeem wordt aangedreven en bestuurd door servo 180725 en 180726 van faller.
Maar ik heb geen flauw idee hoe je dit moet programmeren en/of aansturen. Ik weet niet of ik op deze pagina op het goeie adres ben anders graag info.
Kan iemand mij duidelijk vertellen hoe zo'n servo geprogrammeerd moet worden, want het boekje is of in het Duits of in het Engels.
En op YouTube is het ook een onduidelijk verhaal via CS3+ . Zelf heb ik CS3.
Kan iemand mij op een duidelijke manier uitleggen hoe zo'n servo te programmeren aan te sturen is?

met vriendelijke groeten
Sandor.
Re: faller 120295 (asverwijderingssysteem)
Zie dit draadje: Marklin CS3 en Faller servo 180725. Daar staat het een en ander uitgelegd. De CS3 en CS3+ zijn hetzelfde. De CS3+ heeft alleen een S88-aansluiting extra.

Citaat van: sandor4us op donderdag 28 juli 2022, 15:00:22
Kan iemand mij op een duidelijke manier uitleggen hoe zo'n servo te programmeren aan te sturen is?

Je moet wel weten hoe je CV's van een DCC-decoder kan instellen via het CS3. Als je dat niet weet dan zal je de handleiding van je CS3 ook nog erbij mogen pakken.