Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Motorpost, graag even meekijken

Gestart door pitsar zaterdag 02 mei 2020, 13:46:40

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Motorpost, graag even meekijken
Lid sinds: 2018

Pitsar <=> Patrick

offline
Motorpost, graag even meekijken
Hi, zie deze motorpost te koop staan. Kijk eens mee, hij lijkt wel bijgewerkt: heel zwarte randen om de cabineraampjes en gele verf op de balk onder de cabine.

Wat zien jullie?
Re: Motorpost, graag even meekijken
Ik zie niks geks,zoek maar eens op Google op marklin 3389,zo zijn ze allemaal. De zwarte rand hoort zo en het geel is meer omdat de seinbalk niet helemaal aansluit. Ook dat lijkt normaal. Ik vindt m er niet gek uitzien voor een model van zo'n 30 jaar oud
Re: Motorpost, graag even meekijken
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: Motorpost, graag even meekijken
Even mijn 3020 erbij gepakt en die heeft ook van die zwarte randen om de ramen.

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: Motorpost, graag even meekijken
Ls

De Mp uitvoering is zo als hij ooit is afgeleverd .
De "verfsporen" zijn ook normaal. Het is geen Philotrain produkt en veel onderdelen bevestigen was en is misschien nog steeds handwerk .
Ook het spuitwerk is af en toe wat 'slordig' .
Kortom niks mis mee op dat punt .
Ter verduidelijking heb ik een foto van een MP met originele raampjes en de replica raampjes. :) meegestuurd

Groet Koos
Re: Motorpost, graag even meekijken
Als je graag een motorpost goedkoop wilt kopen kijk op ebay.de worden er meerdere aangeboden goede al vanaf 60 euro kijk of de verkoper Paypal aanbiedt dan weet je zeker dat je geen kat in de zak koopt en anders kun je je geld of een gedeelte terug krijgen.
Ik heb op deze manier zeker de helft van mijn modellen gekocht en tot nu toe pas 2 keer met defecten te maken gehad maar daar heb ik netjes compensatie voor gehad.
Re: Motorpost, graag even meekijken
Lid sinds: 2018

Pitsar <=> Patrick

offline
Re: Motorpost, graag even meekijken
Dank je Mark, en allen,

maar ik heb al heel vaak een exemplaar ontvangen waarvan de raampjes stuk waren, goed mogelijk dat dat tijdens transport gebeurde.

Wat is de waarde van zo'n digitale versie? Analoog €85 zou ik zeggen.

Groet, Patrick
Re: Motorpost, graag even meekijken
Digitaal heb ik er eentje gekocht voor 90 euro,daar zie ik ze ook wel voor in houten liggen. Zou voor een in nieuwstaat max 100 euro geven
Re: Motorpost, graag even meekijken
Lid sinds: 2018

Pitsar <=> Patrick

offline
Re: Motorpost, graag even meekijken
 :thumbup: :thumbup:
Re: Motorpost, graag even meekijken
Een goeie analoge moet al lukken vanaf een 60 euro de goedkoopste die ik ooit heb gekocht was 40 maar daar zat extra verf op :D
Re: Motorpost, graag even meekijken
Dat die raampjes stuk zijn als je je motorpost hebt ontvangen kan natuurlijk altijd.

Vooral tijdens transport hebben ze het extra moeilijk.

De raampjes kunnen zelfs stuk gaan/zijn alleen al van het staan in de vitrine (spreek uit ervaring).

Die ramen zijn daarom bij oa  MTE en bij meer zaken gewoon weer te koop (je hebt er vaak dan nog wel wat schuur en verf werk aan , als je het goed wilt doen.

Mvg: Alex