Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Waar is het topic over problemen met marklin en de kleine uit Meppel gebleven??

Gestart door stephan donderdag 30 april 2020, 19:24:21

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Waar is het topic over problemen met marklin en de kleine uit Meppel gebleven??
Goedenavond,

ik zit net een topic over de houding van het 3 railforum ( pro marklin) en een klacht richting de Kleine uit Meppel te lezen.
Ik ga googlen op de kleine en aan de hand daarvan wil ik antwoorden, Topic weg?

Is dit nieuw?

Het lijkt mij dat iemand met frustraties ook antwoorden mag krijgen?

Hierbij alsnog mijn antwoord, Beste... Ik heb de site van de Kleine bekeken, hieruit haal ik dat deze weliswaar importeur is van hoofdzakelijk auto miniaturen ( ook van marklin (volgens hun reclame) maar bijzonder weinig aanbod heeft op het gebied van Marklin.

Was dit wel de juiste dealer?

Op uw punt terug te komen motoren overleden, decoders opgeblazen en € 530,- aan reparatie kosten verder zonder dat het heeft geholpen hoeft u niet te accepteren.

Ik kan u niet anders dan sterkte wensen met dit debacle!


MVG Stephan
Re: Waar is het topic over problemen met marklin en de kleine uit Meppel gebleven??
Sorry, maar dat kan niet is mijn mening.
waar is hier hoor en wederhoor?

MVG Stephan
Re: Waar is het topic over problemen met marklin en de kleine uit Meppel gebleven??
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Waar is het topic over problemen met marklin en de kleine uit Meppel gebleven??
Heren,

het is altijd jammer, als iemand hier zijn frustratie spuit, en behalve de servicedienst, ook het forumbeheer hierin ten onrechte betrekt, derhalve om de gemoederen te bedaren ook dit draadje gesloten, en hoop op jullie aller begrip,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: Waar is het topic over problemen met marklin en de kleine uit Meppel gebleven??
Aanvullend op Walter:

Er mag op dit forum uiteraard gewoon over problemen met Märklin producten en eventueel Märklin zelf gediscussieerd worden, maar dat moet dan wel op een normale toon gebeuren. En om het forum zelf dan van van alles en nog wat te beschuldigen, is dan een stap te ver.
En hoor en wederhoor wordt zeker toegepast, in ieder geval met het betreffende forumlid. En we moeten natuurlijk ook wel wat tijd krijgen om zaken op orde te brengen.

Heb je vragen, opmerkingen en/of problemen met acties van het beheer, schroom niet en mail of PB ons gewoon!