Nieuws: Voor de 3railwiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!
+  3rail Forum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
0 leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag

Auteur Topic: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80  (gelezen 22501 keer)

ACTS.zuid

  • Stamgast
  • ***
  • Online Online
  • Lid sinds: 2020
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #200 Gepost op: maandag 14 juni 2021, 13:40:39 »


Jij hebt je leergeld betaald door met een andere centrale te beginnen, dat heeft ook geld gekost.

Heeft iemand ervaring met contactproblemen met geknipte C-rails? Ik hoor graag even.


Ik heb geen leergeld betaald met centrales, mijn Intellibox was op: versleten draaiknoppen en er was een LocoNet poort defect. Destijds was er niets anders te koop behoudens Marklin en dat vond ik een gruwel. Ik heb jaren met plezier met mijn Intellibox gereden.

Maar dit gaat niet over mij maar over jou: leg je rail vast, met name ook in de bogen. Rijdende treinen zorgen voor contactproblemen bij los liggende rails.

Gr, Ben.
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #201 Gepost op: maandag 14 juni 2021, 16:25:09 »

Check: rails in de bogen liggen vast, de opstelsporen zelf (gelukkig? nog) niet.

Anne W

  • Vaste Inboedel
  • ****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2007
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #202 Gepost op: maandag 14 juni 2021, 22:35:13 »

Nou hangt me bij dat jij hele lange meldstukken hebt, verder neem ik aan dat er maar één draad zit tussen het slechte meldstuk en de detector, er zijn dus veel railovergangen en dat zijn altijd weerstanden, dus probeer het nog eens met een 2e draad naar dat meldstuk een beetje op afstand van de 1e natuurlijk.

Het S88 detectie systeem werkt met 5 volt, in theorie is alles boven 2,5 volt "geen trein" en daaronder "wel trein", maar er zijn ook marges, als ik me niet vergis is het marge gebied om die 2,5 volt minimaal 1 volt groot, dus een grijs gebied waar de detectie "geen of wel een trein" kan zijn.

Groet, Anne W
Gelogd
Raptor, Edits booster 10A, 1 Ma. 6090X decoders 27 staps, 18 MFX decoders(Esu en Mä), 12 met geluid, 28 staps, 27 staps voor de nieuwste Märklin MFX decoders, automatisch bedrijf (Raptor), voor mijn baan zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.0

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #203 Gepost op: zaterdag 26 juni 2021, 11:18:00 »

Nu de temperatuur gezakt is rijdt alles opeens weer zoals het hoort, zonder aanpassingen mijnerzijds. Dat kan duiden op een contactprobleem, te hete voeding van de ECoS of de PC, of iets anders dat ik nog niet bedacht heb.

Ik heb om een bepaalde reden even twee 2400's naast elkaar gezet, eentje uit de oude serie en de laatste. Wel leuk om de verschillen te laten zien wellicht. Links de oude, rechts de nieuwe, oordeel zelf:



De foto is gemaakt uit de hand en met de telefoon, dus technisch perfect is 'ie niet.

ACTS.zuid

  • Stamgast
  • ***
  • Online Online
  • Lid sinds: 2020
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #204 Gepost op: zaterdag 26 juni 2021, 19:05:15 »

 @citaat Dan heb je één zekerheid: het probleem komt weer terug.  ;)

De zijkanten al eens bekeken? Zoek de verschillen......  :D



Gr, Ben.
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #205 Gepost op: zondag 27 juni 2021, 13:27:49 »

De opschriften hè? Ik heb ergens gezien dat de plaatsing daarvan werkelijkheid ook niet altijd op dezelfde plek was, dus wie weet is het wel correct. Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet stoort trouwens, ook het "perzikenhuidje" niet. Op de foto is dat laatste wèl duidelijk te zien.

Petrus

  • Zeer Toffe Gast
  • *
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2017
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #206 Gepost op: zondag 27 juni 2021, 17:54:25 »

Olá,

Voor de gezelligheid zit ik hier even mee te lezen en ik stuit op de opmerking hierboven van Ben van 14 juni j.l.: over contactproblemen, vooral in bochten, als rails niet vast ligt. Ik probeer dat te begrijpen, maar het muntje valt niet. Kan iemand dat toelichten? Ben misschien?

Dank en groet, Petrus
Gelogd
Modelbaan Sint Petrusburg | iTrain; IB-Com met U* Loconet terugmelders en schakelmodules; M* C-rail

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #207 Gepost op: zondag 27 juni 2021, 19:28:34 »

Altijd fijn dat je meeleest Petrus, en vragen staat vrij.

Vooral in de bochten treden krachten op de rails op (binnenste en buitenste wiel van een as hebben bijv. dezelfde snelheid, maar de binnenste legt wel een kortere weg af dan de buitenste en het gewicht van een loc kan de rails in een bocht iets naar buiten drukken), waardoor de rails tov elkaar lichtelijk kunnen verschuiven, in potentie voldoende om van een zwak contact een los contact te maken.
Om die reden liggen vooral de bochten en de wissels bij mij vast; de rechte stukken (nog) niet.
Gelogd

Jan22

  • Vaste Inboedel
  • ****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • Dwarsliggers op de rails sporen niet
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #208 Gepost op: zondag 27 juni 2021, 19:37:54 »

Rijdende treinen zorgen voor contactproblemen bij los liggende rails.
In bogen. Bij deze, verklaard.  :)
Gelogd
Jan Willem

Links of Rechts: alleen de puko's liggen in het midden.
Brig, Delémont

ACTS.zuid

  • Stamgast
  • ***
  • Online Online
  • Lid sinds: 2020
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #209 Gepost op: maandag 28 juni 2021, 05:46:55 »


Voor de gezelligheid zit ik hier even mee te lezen en ik stuit op de opmerking hierboven van Ben van 14 juni j.l.: over contactproblemen, vooral in bochten, als rails niet vast ligt. Ik probeer dat te begrijpen, maar het muntje valt niet. Kan iemand dat toelichten? Ben misschien?


1200blauw doet het uit de doeken, dat is ook wat ik bedoelde met contactproblemen. Met name in bogen maar niet alleen, rail zet je toch het beste vast om verschuiven te voorkomen.

Gr, Ben.
Gelogd

Petrus

  • Zeer Toffe Gast
  • *
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2017
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #210 Gepost op: maandag 28 juni 2021, 09:16:20 »

Dank voor de beantwoording van mijn vraag; het is duidelijk. Petrus
Gelogd
Modelbaan Sint Petrusburg | iTrain; IB-Com met U* Loconet terugmelders en schakelmodules; M* C-rail

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #211 Gepost op: vrijdag 08 oktober 2021, 15:10:24 »

Op de Twentelijn is deze nieuweling verschenen:



Ik heb extra mijn best gedaan het locje zo goed mogelijk in beeld te krijgen, dus schouderklopjes, oeh's en aah's welkom :D
Het is een DB Br.220 zoals de oplettende lezertjes hebben kunnen zien. Voor zover ik heb kunnen nagaan is 220 019-4 nooit in Nederland geweest (BW Hamburg), maar diverse soortgenoten brachten via Oldenzaal of Hengelo internationale treinen Nederland binnen en namen de "gebruikte" weer mee terug. Daarbij kun je denken aan de Scandinavië Express of de Nord West Express, maar bijvoorbeeld ook de trein naar Bad Harzburg. Dat duurde tot 1976, toen het traject Hengelo - Bad Bentheim volledig onder draad kwam. Vanaf dat moment haalden NS-elocs de treinen uit Bad Bentheim.
Dit model is van ESU. Ik was er al een poosje naar op zoek, dus toen ESU een rerun aankondigde was ik er als de kippen bij er eentje te reserveren. Ik vind het een fraai model. Het heeft een metalen kap, dat zal de Märklinisten onder ons aanspreken. Het hang- en trekwerk ziet er netjes uit. In de cabine is een machinist aanwezig, die met Chinese precisie is vervaardigd. De gietbraampjes op armen en schouders moeten dus nog eens verwijderd worden ;) Waarschijnlijk was de eindcontrole bij ESU vòòr het moment dat de beste man geplaatst werd.



Het model is uitgerust met een groot aantal functies, maar liefst 25. Het merendeel zijn geluidsfuncties, zoals uiteraard het motorgeluid, geluid van schurende wielen, lossen van lucht, remmen en diverse stationsaankondigingen. Die kan ik natuurlijk niet laten zien. Wel kan ik de verlichting laten zien. Naast de gebruikelijke front- en sluitseinen heeft dit model:

- cabineverlichting (enig leklicht helaas, maar dat zie je in werkelijkheid nauwelijks);



- machineruimteverlichting (fraai detail hier: je kunt met wat goede wil door de loc heen kijken);



- instrumentariumverlichting (erg fraai!).



Daarnaast zijn de dakventilatoren los gemonteerd. Ze kunnen dus in principe vrij draaien. Ik heb dat hier in beeld gebracht door tijdens het maken van de foto in de fans te blazen:



Ook is de loc voorzien van een tweetal rookgeneratoren die naar verluidt proportioneel, dus meebewegend met het motorgeluid, rook afgeven. Aangezien dat prutsen met rookgeneratoren vaak een eindeloos geknoei wordt met minder fraai maar wel natuurlijk geweatherde modellen tot gevolg, zal dat bij mij wel nooit gebeuren. Ik kan het dus ook niet laten zien.

Zoals gezegd zal mijn loc internationale treinen Nederland uit- en binnenrijden. Hieronder een voorbeeld met de Bad Harzburg Express. De 1137 staat klaar om de trein over te nemen, verder Nederland in richting Amsterdam. Op de achtergrond de inmiddels bekende watertoren van Henkelo.



Samengevat vind ik het een fraai model, dat erg fijn rijdt en mijn verwachtingen zelfs overtreft. De loc is ontworpen met gevoel voor detail. Ik werd bijvoorbeeld verrast door het faden van de frontseinen en het vertraagd opkomen van de sluitseinen bij een rijrichtingswissel. Ook de verlichting van het instrumentenpaneel is een leuk detail. Er zit een zakje bij met allerlei onderdeeltjes, maar het er niet opzetten betekent niet dat je kiest voor rondrijden met lelijke gaten in het "plaatwerk".

ACTS.zuid

  • Stamgast
  • ***
  • Online Online
  • Lid sinds: 2020
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #212 Gepost op: vrijdag 08 oktober 2021, 15:34:10 »

Fraaie lok 1200blauw.  :thumbup
Gelogd

Golfer

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2011
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #213 Gepost op: vrijdag 08 oktober 2021, 18:28:29 »

Ik heb extra mijn best gedaan het locje zo goed mogelijk in beeld te krijgen, dus schouderklopjes, oeh's en aah's welkom :D

Het is een DB Br.220 zoals de oplettende lezertjes hebben kunnen zien. .... dus toen ESU een rerun

Wat een gaaf gedetaileerde machine. En ja, de foto's zijn ook top :biggrin:  :thumbup:
Het type lok heb ik altijd onder de meest monstreuze lomperds geschaard maar het model is echt gaaf.
Gelogd
Vriendelijke groet,

Golfer's kelderbaan project

Koploper 7.5 -21 on Win7 64bit over loconet UH IB Basic 65060

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #214 Gepost op: maandag 18 oktober 2021, 09:54:55 »

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd de boel weer in beweging gezet. Dat ging uit de kunst. Ook de falende bezetmeldingen bleven ditmaal uit. Dat betekent voor mij dat dat verschijnsel kennelijk temperatuursafhankelijk is, dus reden temeer om het toch een keer goed aan te pakken door rails door te solderen of een extra draadje aan te brengen zoals eerder gesuggereerd.

De computer selecteerde op geheel willekeurige wijze de eersteling. Na het maken van de foto heb ik de sporen van die eerste run maar snel even verwijderd.



Ook de nieuwste aanwinst was van de partij, met trein 2247 uit Bad Harzburg.



Na de falende Digikeijs-prints van locs 1134 en 1137 die ik meldde in één van de vorige afleveringen diende zich gisteren opeens 1113 aan met een "knipoog":



Kennelijk zijn die prints na openen van de verpakking maar een jaar of vijf houdbaar... 8o


Gelogd

robkop

  • Vaste Gast
  • **
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
  • M* en bezig te digitaliseren
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #215 Gepost op: woensdag 20 oktober 2021, 17:04:23 »

Die houdbaarheid v d lichtprints is op z’n minst merkwaardig.
Misschien helpt doorsolderen van de prints ?,
Trouwens, als je soldeerbout te groot is, kun je met een spiraal van koperdraad om de soldeerstift, die er uitkomt als heet koperdraadje met n punt, prima kleine componenten solderen zoals smd.
Gelogd
Met de groeten van Rob

ACTS.zuid

  • Stamgast
  • ***
  • Online Online
  • Lid sinds: 2020
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #216 Gepost op: woensdag 20 oktober 2021, 18:23:35 »

 @citaat @citaat Het is wel bijzonder die defecte lichtprintjes. Ik heb 6 setjes welke al enige jaren probleemloos werken en ik ben een rijder.

Ik zie het rangeersein en het toplicht branden, heb je het wel goed aangesloten en / of de juiste doorverbindingen op het printje gemaakt? Lakdraad isolatie beschadigd? Ledjes kun je testen met een multimeter.

Gr, Ben.
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #217 Gepost op: woensdag 20 oktober 2021, 20:09:49 »

Die dingen hebben vijf jaar probleemloos gewerkt, dat is het merkwaardige. Ik denk daarom in alle bescheidenheid dat ze prima zijn aangesloten. Aansluitschema was ook duidelijk genoeg. Ik heb ze een jaar of 10-15 geleden gekocht, alle drie sets tegelijk, een paar jaar netjes bewaard en vervolgens geïnstalleerd. Ik denk dat ik gewoon een slechte batch heb gehad. Enige kanttekening is dat 1113 en 1134 de set eenzijdig kregen gemonteerd en 1137 tweezijdig. Dat heeft voor de levensduur beslist geen verschil gemaakt. Een soortgelijke set, ook eenzijdig gemonteerd in mijn 2305 werkt overigens nog steeds prima, is een jaartje eerder in gebruik genomen dan de 1100-prints en al zelfs eens overgezet naar een andere loc.

ACTS.zuid

  • Stamgast
  • ***
  • Online Online
  • Lid sinds: 2020
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #218 Gepost op: woensdag 20 oktober 2021, 20:16:48 »


Ik heb ze een jaar of 10-15 geleden gekocht.....


Dat lijkt me onmogelijk, de DRC1100 dateert van september 2015..... Kan het zijn dat je iets hebt van een hobbyist van het MSW buurforum?
Gelogd

marc-lin

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2011
    • Lotsschardbahn
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #219 Gepost op: woensdag 20 oktober 2021, 20:41:13 »

Leuk project en mooie updates. Ga dit graag verder volgen!
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #220 Gepost op: woensdag 20 oktober 2021, 20:48:09 »

Dat lijkt me onmogelijk, de DRC1100 dateert van september 2015..... Kan het zijn dat je iets hebt van een hobbyist van het MSW buurforum?

Nee, geen MSW. Het zijn echt Digikeijs sets, gekocht bij destijds de modeltreinspecialist in Almelo. Ik heb alleen het bonnetje niet meer, dus ik doe het uit het hoofd en ik ben ook slechts menselijk. Dan heb ik de 2200-set een jaar of 10-15 geleden gekocht en toen dat goed beviel de 1100-sets. Ik dacht dat ik ze allemaal vrij snel achter elkaar had gekocht, maar als jij zeker van je zaak bent zal dat wel zo zijn. In ieder geval heb ik de 2200-set op nieuwjaarsdag 2015 gemonteerd. Dat is zeker, omdat daarvan hier op het forum nog een verslag te vinden is. Ik heb, zoals een goede boekhouder zou kunnen hebben concluderen, nog één 1100-setje onaangebroken liggen. De prijssticker met dealernaam zit er nog op, dus dat ze daar vandaan komen is voor mij ook zeker.

ACTS.zuid

  • Stamgast
  • ***
  • Online Online
  • Lid sinds: 2020
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #221 Gepost op: maandag 25 oktober 2021, 07:58:09 »

 @citaat

Bij de buren lees ik dit: KLIK. Een gevalletje "lakdraad kortsluiting" met als gevolg uitval van de decoder. Misschien toch iets om even te checken, ik blijf er bij dat met de lichtprintjes zelf niets mis is want anders zouden er veel meer gevallen zijn en die zijn er niet.

Gr, Ben.
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80 / De Post wordt altijd bezorgd!
« Reactie #222 Gepost op: maandag 25 oktober 2021, 13:34:03 »

 @citaat Die connectie had ik nog niet gelegd. Even kapjes lichten dus en de printplaatjes nalopen.

...ik blijf er bij dat met de lichtprintjes zelf niets mis is want anders zouden er veel meer gevallen zijn en die zijn er niet.

Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen, geen zorgen.
« Laatst bewerkt op: maandag 08 november 2021, 20:57:23 door 1200Blauw »
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80 / De Post wordt altijd bezorgd!
« Reactie #223 Gepost op: maandag 08 november 2021, 20:51:00 »

Op wonderbaarlijke wijze lijkt 1113 opeens genezen: de rechterpit doet het weer! Zonder gekheid: het lijkt dus op een los contact of inderdaad een paar draden die elkaar soms onbedoeld raken. Dat pakken we binnenkort even wat grondiger aan.

Ondertussen heb ik dit slooptransport kunnen onderscheppen en tot stoppen kunnen dwingen:



Onderstaand apparaat stond me namelijk al een poosje aan, maar vond ik tot op heden wat te duur. Ik kon het nu voor "iets meer dan de schrootprijs", namelijk tegen 30% korting, aanschaffen en dat is mooi.



Deze Pec van Artitec, want dat is het natuurlijk, is dmv een eenvoudige functiedecoder uitgerust met sluitseinen (aan weerszijden wisselend te maken door de rijrichting om te schakelen) en binnenverlichting. Duidelijk is op de foto te zien dat het plaatwerk thv de deuren minder dik is dan de rest van de carosserie. Dat valt in werkelijkheid veel minder op.



Er zit ook een fraai interieur in, dat in het donker misschien wel het best tot zijn recht komt.


« Laatst bewerkt op: maandag 08 november 2021, 20:57:56 door 1200Blauw »
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #224 Gepost op: zondag 14 november 2021, 07:45:05 »

Dit weekend heb ik besteed om mijn Tp.IV modelauto's eens uit de doosjes te halen en op de kiek te zetten. Hieronder een paar voorbeelden.







...en nog een snelle Jelle ;)
Gelogd

Degeluidsman

  • Forum Moderator
  • *****
  • Online Online
  • Lid sinds: 2007
  • A member of the Duurstede Group®
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #225 Gepost op: zondag 14 november 2021, 08:12:04 »

Ze staan er mooi op, bij de snelle Jelle lijkt het of hij echt ( hard ) rijd  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman

BlikkenTinus

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2016
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #226 Gepost op: zondag 14 november 2021, 08:23:59 »

En dan te bedenken dat een 2cv niet vooruit te branden is!
Maar: mooie plaatjes!

Groet,

Peter
Gelogd

narwal

  • Vaste Gast
  • **
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2010
  • The meaning of life is to give life meaning!
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #227 Gepost op: zondag 14 november 2021, 10:54:31 »

Goedemorgen 1200,

Mooie nostalgische plaatjes! Vooral die Ford Capri, zelf ook gehad (Capri III, 2.0 GT) , reed geweldig.  :P

Gelogd
Groeten,

Marcel.

Baan in aanbouw: Bad Drieberg-Steinbrücke, Märklin, K-Rail, CS-2, LDT, Tijdperk III. YouTube: Narwal BDS

Lobomotion69

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2019
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #228 Gepost op: zondag 14 november 2021, 11:00:06 »

 @citaat

Oow, vergis je niet. Veel gemaakte denkfout. Geen enkele VW Kever 1200 kon het van mijn 2CV winnen. Aardig wat weddenschapjes mee gewonnen.

Maar mooie kiekjes 1200. Zo een Granada heb ik ook nog gehad in rood. De enige automaat die ik ooit gehad heb, nostalgie puur.
Gelogd
Vriendelijke groet, Henk

BlikkenTinus

  • Stamgast
  • ***
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2016
Re: Knooppunt aan de Twentelijn 1970-'80
« Reactie #229 Gepost op: zondag 21 november 2021, 07:45:33 »

Daar noem je ook een dragrace: tussen Eend en Kever!
Het waren ook wel de traagste bakken op de weg, hè? Soort wedstrijd tussen een slak en een schildpad...
Maar wel met karakter!

Groet,

Peter
Gelogd
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
 

Powered by MySQL Powered by PHP SMF 2.0.17 | SMF © 2019, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.045 seconden met 26 queries.