Mijn eerste aanzet tot het maken van een soort berg/heuvel. Met nog aan te schaffen spullen of zelf maken. Het gaat niet snel, want ondanks, dat ik door de corona thuis zit, heb ik het toch ontzettend druk. Online les geven klinkt leuk en aardig. Maar met mij vele collega's, heb ik toch wel moeite om mijn weg te vinden. Het is vanaf 0 beginnen zonder enige voorkennis of cursus. Hou de jongelui (MBO-pubers) bezig. Alles moet ontwikkeld worden en veel van de jongelui hebben grote moeite om zelf thuis een goed werk- en dagritme te ontwikkelen. Wiskunde was al moeilijk voor ze, nu helemaal. Maar goed, nog een week en dan heb ik paasvakantie, iets meer rust en maar een paar uur per dag voorbereiden. Dat betekent meer tijd voor de baan. Ik heb al vele dingen op dit forum voorbij zien komen, maar wat raden jullie aan voor een beginner? Vooral op het gebied van het gebruik van materialen. Ik ga ook 4 tunnel ingangen kopen, die heb ik in ieder geval nodig. Trouwens ik hoop ook meer orde te brengen in de berg spullen, die op de foto staat. Foutje van jaren verzamelen. Ik weet niet zeker hoeveel locomotieven en treinstellen ik heb, maar ik geloof, dat ik boven de 60 uitkom. Shit Happens en het voordeel van vrijgezel zijn. (misschien daardoor wel

)
@Wilbert: Buiten het baanplan, ga ik gewoon kijke, waar mijn knutselwerk mij brengt en, zal ik daardoor zeker af gaan wijken.
@Wimdouwe: Jouw baan ziet er ook leuk uit. Zeker voor de beperkte ruimte die je hebt. Ik heb de afgelopen jaren alleen maar gelezen en moet zeggen, dat het een mooi plan is voor de ruimte die je hebt.
@Peter, Anne W en Locomotion69: Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Ik ga jullie (on)regelmatig op de hoogte houden en lees om eerlijk te zijn met veel plezier jullie draadjes.
Groeten,
Theo