Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

ombouwen verlichting BR146

Gestart door gentpilot donderdag 07 februari 2008, 15:28:03

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
ombouwen verlichting BR146
ik zie dat je bij X-train zo'n printje voor de verlichting kunt vinden maar weet iemand hoe je zo'n printje kunt bestellen. ik heb het al op x-train-forum gevraagd , voorlopig zonder resultaat.

groetjes
patrick
Re: ombouwen verlichting BR146
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: ombouwen verlichting BR146
Hoi Patrick,

Je kan gewoon via een mailtje opgeven (nummer) wat je wilt hebben.
Maar pas op hij is niet erg vlot met reageren. Kan rustig een week of wat duren. :?

Charlie.
Re: ombouwen verlichting BR146
Lid sinds: 2007

- Vereniging Spoorgroep Zwitserland -

offline
Re: ombouwen verlichting BR146
Citaat van: BR 41 op donderdag 07 februari 2008, 16:13:26
Hoi Patrick,

Je kan gewoon via een mailtje opgeven (nummer) wat je wilt hebben.
Maar pas op hij is niet erg vlot met reageren. Kan rustig een week of wat duren. :?

Charlie.

Hehe, ik heb 2 setjes verlichting besteld afgelopen jaar voor mijn br146 ombouwproject. Heeft in totaal meer dan een half jaar geduurd vanaf eerste mailtje totdat ik de printjes in huis had. Soms meer dan 2 maanden moeten wachten op een mailtje terug. Echter laat je niet afschrikken, Reinhard van x-train is erg aardig en levert topspul. Echt heel tevreden mee.....

Groetjes,
Menno
Re: ombouwen verlichting BR146
bedankt  voor de info

had al even contact genomen met een ander persoon om X-train forum, maar die had dezelfde ervaring als ik.
geduld is een mooie gave niewaar?!

groetjes
Patrick
Re: ombouwen verlichting BR146
joostboudewijns
gast

Re: ombouwen verlichting BR146
ik wacht al 3 maanden op een reactie :?
Re: ombouwen verlichting BR146
Ik heb de printjes in oktober besteld en betaald. Toen ik eind november nog geen reactie ontvangen had, heb ik een mailtje gestuurd. Daar kreeg ik na drie weken een reactie op. Dhr Bobzin had de benodigde onderdelen niet in huis. Als hij de onderdelen binnen had zou de productie weer beginnen. Weer drie weken later had ik de printjes in huis.

Met vriendelijke groet,

Aldert