Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Marklin Archiv

Gestart door Enrikee zondag 29 maart 2020, 14:24:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Marklin Archiv
Lid sinds: 2012

offline
Marklin Archiv
Marklin heeft jaren geleden een database uitgebracht nl genaamd  ' Marklin Archiv' waarin je al de Marklin items die je bezit kon ingeven en beheren. Dit was een heel overzichtelijke database, met productuitleg en fotos van het desbetreffende item. Ieder jaar was het mogelijk om een update te kopen met alle nieuwe modellen die uitgebracht werden door Marklin. Plots, ik denk een 4 tal jaren geleden terug, zijn ze met deze updates gestopt. Nu is mijn vraag : is er geen alternatief voor 'Marklin Archiv' ?
Re: Marklin Archiv
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Marklin Archiv
Ik heb, in een Exell bestand, er zelf eentje gemaakt, staat nu alles in wat ik wilde.

groet
Harald
Re: Marklin Archiv
Lid sinds: 2018

offline
Re: Marklin Archiv
Citaat van: Enrikee op zondag 29 maart 2020, 14:24:12
is er geen alternatief voor 'Marklin Archiv' ?

Vast wel, en vele mensen hebben zelf al iets gemaakt. Maar ik vraag me af of de "Marklin Archiv"-database niet door gebruikers zelf bij te werken is?
Re: Marklin Archiv
Lid sinds: 2012

offline
Re: Marklin Archiv
Ik werk sinds een tijdje met train database (traindb.nl) misschien kan je daar iets mee. Daar kan je je materieel inzetten met foto's en onderhoudshistorie.

M.vr.gr.

René
Re: Marklin Archiv
Lid sinds: 2012

offline
Re: Marklin Archiv
Beste dank voor de info. Ik heb zonet train database bekeken en dit lijkt mij een heel interessant programma

Grts,

Enrikee