Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

CS 2 locplaatjes waar te vinden?

Gestart door Ronaldino zondag 16 februari 2020, 16:36:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Ik ben op zoek naar locplaatjes, ik heb er al een aantal gdownload van stayathome.ch.
Nu ben ik op zoek naar nog meer, zoals de koplopers, de DE-1 en DE2 en plan U en dergelijke.
Ik heb r wel voor de Ecos gevonden maar t aanpassen van de grootte gaat me niet goed af.
Dus, wie weet waar deze te downloaden of wie heeft ze?

Dank je wel alvast!
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Aanpassen van grote kun je heel makkelijk doen met windows paint.
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
haha ik heb een Imac!
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Lid sinds: 2010

A picture says thousand words.

offline
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
 @citaat
Citaat van: Ronaldino op zondag 16 februari 2020, 16:36:29
Ik ben op zoek naar locplaatjes, ik heb er al een aantal gdownload van stayathome.ch.

Daar heeft Ronaldino al gekeken.
Je bedoeling is goed, maar het zorgt wel voor "topicvervuiling". Misschien heb je nog een andere tip waar plaatjes te vinden zijn ?
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Lid sinds: 2014

Maerklin fanaat

offline
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Ik ben via dit draadje aan de slag gegaan met de lokbilder op de deense site marklinisterne. Na succesvol importeren op mijn CS2  lukt het me niet ze te koppelen aan mijn locdata. Ik zie de plaatjes wel als ik ze oproep uit de lijst, maar als ik de lokdata afsluit wordt het geselecteerde plaatje niet vastgehouden. Valt me wel op dat veel van de plaatjes geen egale achtergrond hebben (bijvoorbeeld 37743), wellicht is dat een probleem voor het CS2? Formaat is echter wel conform marklin spec (128x48). Herkent iemand dit probleem?
Re: CS 2 locplaatjes waar te vinden?
Ik heb het probleem inmiddels opgelost: na een restart van het CS was het koppelen van de ingelezen lokbilder aan de locdata mogelijk.