Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Magazijnvloer om uit te printen

Gestart door Kermit65 vrijdag 14 februari 2020, 10:46:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Magazijnvloer om uit te printen
Laat ik maar met de deur in huis vallen: ik heb mij via Google helemaal de tandjes gezocht naar een op de laserprinter af te drukken magazijnvloer, zo eentje die je in garages kunt vinden. Wat ik gevonden heb zijn te kleine staaltjes die dan via Photoshop kan vermenigvuldigen maar dan blijf je zien dat het steeds hetzelfde patroon is of het is een foto die schuin is genomen en een crime om netjes te maken.
Ooit had ik een link naar een site die allemaal patronen had voor de laserprinter maar die site bestaat niet meer.
Wie heeft nog een goede link?
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2018

Thema Duitsland, tijdperk IIIb

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met een "magazijnvloer, zo eentje die je in garages kunt vinden", maar kan je wel een zoekopdracht geven waarmee je heel gericht naar zoiets kunt zoeken: Grote plaatjes van gespikkelde vloeren.

Een hele grote is deze: een haarscherp .png bestand van 4347 bij 3105.

Als dit het nog niet helemaal is, kun je de zoekopdracht wat aanpassen. Door de beperking tot grote plaatjes wordt je alvast niet meer overweldigd door een enorme hoeveelheid onbruikbare resultaten.

Re: Magazijnvloer om uit te printen
Ik vond via google deze bakstenen en klinkers.
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2015

Kreis Neuspaß

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
die link is fake hier in firefox. Kan je die aanpassen alvorens we deze melden aub ?
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
 @citaat
Welke link doel je op?
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Wilco69  klik

Ps: ik heb zulke vloeren bestel bij ee-designz
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Citaat van: hmmglaser op vrijdag 14 februari 2020, 16:23:24
Ik vond via google deze bakstenen en klinkers.

Bakstenen vloer in een garagemagazijn kom ik eigenlijk nooit tegen, maar toch bedankt!
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Citaat van: Wilco69 op vrijdag 14 februari 2020, 16:54:16
klik

Beetje flauw niet? Ik had juist daarom al gemeld dat ik behoorlijk had gezocht via Google.
Toch bedankt voor je reactie.
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Citaat van: speeltmettreintjes op vrijdag 14 februari 2020, 13:58:09
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met een "magazijnvloer, zo eentje die je in garages kunt vinden", maar kan je wel een zoekopdracht geven waarmee je heel gericht naar zoiets kunt zoeken: Grote plaatjes van gespikkelde vloeren.

Een hele grote is deze: een haarscherp .png bestand van 4347 bij 3105.

Als dit het nog niet helemaal is, kun je de zoekopdracht wat aanpassen. Door de beperking tot grote plaatjes wordt je alvast niet meer overweldigd door een enorme hoeveelheid onbruikbare resultaten.

Deze gaat het worden, zal hem even aanpassen naar redelijke schaal en dan toon ik het resultaat hier. Merci!
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Citaat van: bellejt op vrijdag 14 februari 2020, 17:06:51
die link is fake hier in firefox. Kan je die aanpassen alvorens we deze melden aub ?

Citaat van: bellejt op vrijdag 14 februari 2020, 17:37:50
Wilco69  klik

Dankjewel. En wat bedoel je met "die link is fake"? Want bij mij werkt deze naar behoren.
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
bij mij ook maar is bedoeld om topicsteller belachelijk te maken.Als je zulke opmerking plaatst kan je tenminste de juiste link erbij zetten (zoals ik doe met een  :)  erbij ).Heb het trouwens gemeld aan moderatoren want velen worden voor minder op de vingers getikt.
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2015

Kreis Neuspaß

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Ik heb deze link op deze manier geplaatst omdat het me exact 2 seconden heeft gekost om dit te vinden. De truc is om proberen de juiste steekwoorden te gebruiken.
Het is dus zeker niet bedoelt om TS te narren, maar op weg te helpen met de juiste termen. Ik vind het goed dat men zelf probeert, maar met een tekst als " ik heb mij via Google helemaal de tandjes gezocht" wordt ik toch getriggerd, hoe moeilijk kan het dan zijn??
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Citaat van: Wilco69 op vrijdag 14 februari 2020, 20:10:24
De truc is om proberen de juiste steekwoorden te gebruiken.
Dat dus. En soms lukt dat niet in één of twee keer. En hoe langer je het dan probeert, hoe verder je eigenlijk van je uiteindelijke doel afraakt.... Hoe gek dat ook klinkt. Het is mij ook vaak genoeg overkomen om dan de volgende dag met een frisse blik in één keer bingo te hebben.

En soms is een frisse blik van een ander dan genoeg om je op het juiste spoor te zetten. En als je iemand dan wil helpen, denk ik dat het verwijzen naar lmgtfy.com niet altijd overkomt als de hulp die je denkt te bieden.
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2015

Kreis Neuspaß

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Weet dus dat er geen kwade bedoeling mee gepaard ging, het was echt als hulp bedoelt. Spijtig dat mensen hier een ander gevoel bij krijgen. Zegt meer over de ander....
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Het grappige is dat ik professioneel met internet werk, juist onder meer SEO-werk (Google that!  :D).
Maar het zal beroepsdeformatie zijn dan, laten we het daar op houden.
Het onderwerp is ook lastig als je specifiek magazijnvloer zoekt. Uiteindelijk kwam de gietvloer er als beste uit en hierdoor via Pinterest nog interessante alternatieven.
Dank.
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
quote  : Zegt meer over de ander....

Denk dat moderator hier best een mouwtje aan past want die taal is viserent en dat is niet de bedoeling op het forum.Op gelijk welke manier iemand belachelijk maken is vrij onmaatschappelijk.Denk dat er een blokje zal komen op mijn ledenlijst
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Lid sinds: 2015

Kreis Neuspaß

offline
Re: Magazijnvloer om uit te printen
Citaat van: Kermit65 op vrijdag 14 februari 2020, 20:41:36
Het grappige is dat ik professioneel met internet werk, juist onder meer SEO-werk (Google that!  :D).
5 sec....
search engine optimization  8)