Hallo, nog net in 2020 viel nummer 06.2020 (waarom een Duitse notering?) van de Nederlandse Insider Club in de bus. Ik heb ze dus beide binnen. Helaas lees ik dat velen nog geen Duitse of Nederlandse versie hebben. Het is er wel en wordt naar ons verzonden getuige de ontvangst van de mijne.
Veel bijlagen en echtheidscertificaat 2020. Geen DVD meer? Ik lees dat we de jaarkroniek 2020, deel 2 kunnen downloaden. Doe mij maar een DVD! Nu moet ik zelf eentje gaan maken = uitholling van het lidmaatschap
Uiteraard de voorstelling van de nieuwe clubmodellen en veel meer staat er ook eigenlijk niet in Insidernews. Ik heb een oude E44 3011 en bestel niet deze nieuwere in Bayern gereden E44 507.
Wel duur vind ik die tweedelige set van het vroegere model 8026 Tempo hogeboord bestel/vrachtwagens € 79,90. In 1961 lees ik net in de DE-catalogus kostte deze Tempo Dm 2,40. Bijna elk vrachtwagen-, kraan en trekkermodel uit die catalogus is al opnieuw uitgebracht. Als Märklin nu eens begon met de personenwagens uit de serie 80xx opnieuw uit te brengen, kijk die zou ik wel willen kopen.
Nu heb ik elk jaar bestelbonnen over en mag ze niet overdragen, haha.