Nieuws: Heb je vragen over de werking van het 3railforum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.
+  3railforum
|-+  Overige Spoorzaken
| |-+  Nieuws / Neurenberg
| | |-+  2020
| | | |-+  Märklin insider club news en Märklin Magazin 2020
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Märklin insider club news en Märklin Magazin 2020  (gelezen 2275 keer)

trein-ice3

• Zeer Toffe Gast
  • wensmodel 52 8060 -7
Re: Märklin insider club news en Märklin Magazin 2020
« Reactie #50 Gepost op: zaterdag 15 februari 2020, 00:11:23 »

Ik lees in jullie reacties de ontvangst van de Duitse versie in een beschadigde enveloppe en de NL-versie in beschadigde enveloppe.
Ik krijg de Duitse versie in een dunne plastic hoes en de NL-versie in een witte envelop. Deze keer inderdaad in een beschadigde envelop, niet veel maar toch een scheur in een hoek. De inhoud was nagenoeg onbeschadigd (deukje in de hoek) en compleet. Märklin had IMHO een zwaardere uitvoering van de envelop moeten kiezen voor deze uitgebreide en zwaardere zending.

Ik neem aan dat degene die de Duitse versie in een envelop ontvangen lid zijn van NL-Insiderclub en de nieuwighedenfolder en ander spul (behalve pasje en dvd) in het Nederlands ontvangen?
Voor mijn Duitse versie van Märklin Magazin ben ik geen NL-insiderlid maar heb al jaren nog ver voordat de insiderclub bestond een abonnement met verzending rechtstreeks vanuit Deutschland. 
Als je geen prijs stelt op de extras zoals het clubwagentje, clubpas, dvd, folders en posters en het Duits lezen beheerst ben je goedkoper uit met een abo. van € 33,00 rechtstreeks bij de uitgever. 
Lees ze, Dirk

Hans Biere

• Stamgast
  • Carpe diem
« Reactie #51 Gepost op: zaterdag 15 februari 2020, 09:41:02 »

Ik neem aan dat degene die de Duitse versie in een envelop ontvangen lid zijn van NL-Insiderclub en de nieuwighedenfolder en ander spul (behalve pasje en dvd) in het Nederlands ontvangen?

Dirk, de Insiders die gekozen hebben voor de Duitse versie ontvangen alles, dus ook de catalogus, nieuwighedenfolders en andere bijlagen, in de Duitse taal.
Met vriendelijke groet,

Hans Biere

Degeluidsman

• 3rail Events team
  • A member of the Duurstede Group®
« Reactie #52 Gepost op: zaterdag 15 februari 2020, 10:20:39 »

Hier is de Nederlandse versie op de mat gevallen, gelukkig geen schade.

Mvg,

Peter Degeluidsman
Pagina's: 1 [2]   Omhoog