Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

herfstnieuwigheden Märklin 2020

Gestart door dommel zondag 16 augustus 2020, 15:40:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
 @citaat

Of een continu openstaand en bovenaan blijvend topic met de titel "op/aanmerkingen en klachten over prijzen en prijsniveaus" en daar ook alle foute bijdragen in dumpen.

Reden: mensen zullen altijd blijven klagen over geld, wat veroorzaakt wordt door de bijbelse tekst: in het zweet des aanschijns zult gij uw brood verdienen

Groet, Anne W
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Beste Lucien,

Het is toch heel goed dat er een speciaal topic wordt geopend om, onder andere jij, iedereen zijn mening te kunnen plaatsen, zodat het nieuws topic over nieuws kan blijven gaan....

Groet, Anne W

Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
in bijna alle topics wordt er afgeweken, anders moeten de moderatoren maar ingrijpen,
>:-D



mvg,
Michel




Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
 :offtopic:
Hoi Lucien,

Het gaat me niet om mijn gelijk hoor, dat heb ik toch niet ;)

Of je nu vanuit België rijdt om naar Houten te gaan of op de fiets kan stappen om een winkelier te bezoeken, wat zou fijner zijn?

Je moet er toch voor betalen ook de koffie in Houten is niet gratis of wat u anders wil drinken, of u neemt het mee.

Handelaren betalen ook per tafel en strekkende meter, maar btw dat zal de handelaar ook moeten betalen zeker als die ook nog een winkel heeft.

Enkel de particulier die er ook staan laten de btw links liggen, omdat er al inflatie zit op je spullen als je de lok die ooit 350 euro kost nu voor soms net geen 100 euro mag verkopen.
:offtopic:

Nu maar weer terug naar de Herfstnieuwtjes van 2020, die ze van mij niet hadden hoeven te presenteren.

Heb liever dat ze een keer overslaan, en elk reserve onderdeel waar al jaren op gewacht wordt gaan produceren.

M.v.g.

Hans V200.0
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Citaat van: Barry1972 op woensdag 23 september 2020, 00:47:00
@citaat
Gent -> houten is toch wel €30 Aan benzine, verder slijtage en onderhoud aan u eigen auto niet meegerekend, of als het een lease auto van de zaak is de extra privé kilometers..

Verder entree Prijs om in houten binnen te komen..

Het verschil winkel / beurs is niet zo groot als u beschrijft..
En een winkelier in de buurt is gewoon fijn, en vind je de koffie te duur Betaald , vraag je toch azijn ?

Neen 30€ benzine  8o .
Neen wij rijden nog steeds diesel dus iets minder verbruik en minder onderhoud
En we rijden om de beurt ( carpoolen ) dus dat zijn weeral enkele € in de zakken . Dat is op een jaar dan weeral een extra wagon . :D
En nog wat  ! Als we naar een handelaar gaan in België moeten we ook al 100 km rijden dus . Houten - kruibeke is +-130km + 45 km uit Gent .
Neen wij komen liever naar Nederland voor de korting en de gezellige babbel met enkele resterende toffe forumleden .

Dus bij deze
Grts Benny
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
 @citaat2 in Sint-Niklaas is er al ene,en binnen een straal van 100 km zijn er een vijftal  >:-D ,


mvg,
Michel
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Hallo Heren,

graag back-t0-topic onderwerp, herfstnieuwigheden Märklin 2020, met een gezellige babbel, lijkt me een stuk toffer voor een ieder, die behoeft heeft aan informatie over nieuw uit te komen modellen.

met vriendelijke groet,

Walter
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Lid sinds: 2018

Groet, Pepijn

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Citaat van: lokje 23 op donderdag 24 september 2020, 17:42:33
Wat er nog rest van toffe forumleden. de meeste toffe zijn al verdwenen of worden het zwijgen opgelegd  ;) ;) ;) ;).

En daarnaast zijn er ook vele die weinig interactief zijn op dit forum omdat ze er geen lol in hebben dat de helft van de discussies over, bijvoorbeeld, herfstnieuwigheden toch eindigen in een discussie over de moderators, België vs. Nederland of gratis koffie vs. azijn vs. benzinekosten. ;) ;) ;) ;)
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Heren, een aantal berichten op de man gespeeld gearchiveerd, graag notie van mijn vorige bericht in dit draadje,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Misschien maar een topic openen, met gezeik en gezeur 20/21.
Laten we nou weer niet gaan afdwalen.
En als Meneer x nou de behoefte heb om 200 km te rijden, dan zou ik zeggen, laat hem, en wie zijn wij om daar over te beslissen, het is de keuze van Meneer x en als hij het prettig vind, lekker doen, zou ik zeggen.
En de één houd van een malle pietje winkel en de ander wil graag bij wijze van spreken over een rode loper lopen.
En zo, is het leven toch mooi, ik zelf heb van Ccm een Bulldozer d11 1/24 in bestelling staan,  en dan kan je ook zeggen wat moet je er mee en wat kost het wel niet.
Je leef maar één keer en vooral dit...maak er wat moois van ongeacht de hoge of een lage prijs, we zijn tenslotte de dirigent van ons eigen leven....en dan nu terug naar de bovenstaande Topic......
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
 @citaat @citaat @citaat

Daar sluit ik me bij aan Pepijn (PK), goed verwoordt
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Met de azijn bedoelde ik eigenlijk, als je dat krijgt kan je die gelijk meenemen naar huis lucien , om er heerlijk stoofvlees mee te maken  :P :P
Achteraf misschien een domme grap  :o)

Ieder doet wat hij wil, maar ik bestel ook alles online, hier momenteel geen winkel vlakbij.
Die liggen in code rood  >:-D

Ikzelf heb dus de mhi set besteld, dus zowel de loc als de bijbehorende wagons.
En de coop set, ik had de Bijbehorende loc (SBB Cargo E-lok BR 193 "Vectron" Holland Bedrukking) al in voorbestelling staan.

Verder staan er nog erg leuke spulletjes tussen maar die zou ik echt Even live willen zien  8)

Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Heel gaaf die geweatherde 140, jammer dat hij buiten mijn toekomstige plan valt. De set bierwagons zijn ook mooi maar best prijzig.
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
 @citaat
Voor dat geld krijg je er ook nog een auto'tje bij ;)

Groeten,
Ton.
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
 @citaat
Dat dan weer wel want het gele goud moet wel afgeleverd worden bij de klant  ;)
Re: herfstnieuwigheden Märklin 2020
Citaat van: Yeoman op vrijdag 25 september 2020, 22:02:32
@citaat
Voor dat geld krijg je er ook nog een auto'tje bij ;)

Groeten,
Ton.

Hahaha, goed verkoopargument :D