Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan

Gestart door Anthony N. zondag 19 januari 2020, 15:58:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Hallo beste mensen,

Mijn naam is Anthony,
Ik heb moeten stoppen met mijn hobby, door ruimtegebrek.
(En leeftijd speelt een rol)
Daarom zou ik van jullie graag willen weten wat het nog op zou kunnen brengen
Het bevat de volgende items:

Dubbele Overweg 7192
Boogbrug 7263
Oprit gebogen 7267 11 stuks
Oprit recht 7268 6 Stuks
Pijlers 7 doosjes á 2 st. 7253 en 2 doosjes á 10 st.7252
Handwissels 7 links en 7 rechts
Kruising 5114 3 stuks
Stootblokken 7190 (4 stuks )
Shell ketelwagen 4502
Aral ketelwagen 4500
Esso ketelwagen 4501
Marklin containerwagon 4481
Stortwagen 4610
Steenkolenwagon 4604
Jamaica bananenwagon 4509
Lage bakwagen bruin 4503 (2 stuks)
Lage bakwagen NS blauw 4433
Tender Locomotief 3095
Fleischmann 1472 Plan V (Omgebouwd naar Marklin)
Autotransportwagon 4234
NS Ned. D personenrijtuigen (2x) 4049
NS Personenrijtuig klasse 1 4264
NS Personenrijtuig klasse 2 4263
NS Electrische loc geel 3326 - Gilze en Rijen 1736
Grondplaten voor pijlers, ongeveer 30 st.
Electrische E-loc, 3037 groen
Marklin Delta startset 2915
Trafo Rijregelaar Blauw 6504
Lima dubbeldekker 149868 HO NS (Rijdt op Marklin) 3 dlg.
Rechte rail 5106 ongeveer 100 st.
Gebogen rail 5100 ongeveer 45 st.
Diverse stukjes "opvulrails"

Alle locs en wagons rijden allemaal en hebben geen schade,
Alles in originele verpakking.
Behalve de rails, daar heb ik niet overal de verpakking meer van.



Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
O ja, ik had graag wat foto's toegevoegd, maar hoewel het allemaal .jpg files zijn, zijn ze toch al gauw 4 mb per stuk. Dus dat wordt lastig denk ik.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Het is oud en analoog dus niet zoveel. Reken je maar niet rijk. Mrails brengt weinig op.
En oude analoge treinen ook niet. Of het moet komen uit de jaren vijftig en vroege jaren zestig maar dat geldt alleen voor bepaalde modellen en dan moet het ook nog in goede staat zijn en met verpakking. Blauwe trafo mag je niet meer gebruiken officieel.

Beste is het te verkopen aan een kind voor een zacht prijsje of aan een opkoper maar dan krijg je echt weinig of alles los verkopen via catawiki en dan zie je vanzelf wat je krijgt maar dat kost ook veel tijd. De Marklin delta starset gaat op catawiki voor 40 a 60 euro max.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Misschien zit ik verkeerd hoor,
Maar Delta is toch geen analoog??
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Nee maar de rest niet. En een 3000 met delta decoder vertegenwoordigt geen grote waarde.
Misschien dat de rest van je Nederlandse materiaal nog wat oplevert. Maar meer dan 150 a 200 euro zal het niet zijn.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Al die wagons die ik heb, staan op Internet ook voor 45 eyro te koop
zoals bv de NS Personenrijtuig klasse 1 4264
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
De Marklin 3326 wordt op catawiki verkocht voor 80 a 90 euro en bij een tweedehands winkel zag ik hem staan voor 99 euro.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Check anders ebay.de, en dan wel ?verkochte artikelen? selecteren (staat links ergens op je scherm). Daarmee reken ik altijd. Zoeken op nieuwprijzen bijv. bij Conrad heeft weinig zin...

Groeten,
William
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Hallo Anthony,

Je kijkt nu naar losse onderdelen zoals bij Ebay, Marktplaatsm, CataWiki en in de winkel. Kijk dan goed naar de prijzen waarvoor het echt verkocht is. Soms lijkt het mooi als iets met een bepaalde prijs aangeboden wordt. Maar of het ook voor dat bedrag verkocht is, is maar de vraag.

Houdt rekening mee dat bijvoorbeeld als je alles verkoopt aan een handelaar maar 20% - 40% van oorspronkelijke prijs. Als je geluk hebt. Dit is afhankelijk van het model, leeftijd en staat van het spul. Een handelaar neemt alles mee, dan ben je er in één keer vanaf.

Wil je meer geld ontvangen voor je collectie dan zal je alles zelf los mogen gaan verkopen. Dan kan je echt meer voor krijgen. Alleen de "stukken" die gewild zijn zal je een goede prijs en snel kwijt zijn. De rest zal niet zo heel gaan. Je hebt er ook meer werk aan. Je mag zelf op internet adverteren, je kan nog een keer op Houten een tafel huren. Zelf de afhandeling regelen e.d. Dus dat brengt wel meer op maar ben je langer mee bezig.

Succes!

Groet Ronald.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Je moet het zo zien,de krenten uit de pap zijn nog wel wat waard,de rest weinig dus tezamen alles in 1 keer misschien inderdaad 150 tot 200,de rest vrijwel niks,zal weinig animo voor zijn. M rails is kiloprijs tegenwoordig.ik heb ook 2 kratten vol m rails maar oud ijzer brengt bijkans meer op. Blauwe trafo s zijn voor 220 volt dus eigenlijk niet meer geschikt. Reken je niet te rijk zoals reeds gezegd.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2007

Met vriendelijke groet, Winus

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Verkopen via Catawiki gaat vaak best goed. Het is alleen veel werk want je moet het goed beschrijven en ook veel goede foto's erbij plaatsen.
Maar Catawiki is bepaald niet gratis. Je zou eens wat spullen die je hebt moeten volgen op een Catawiki-veiling, dan kun je een beetje inschatten wat het op kan brengen.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Mee eens met wat hiervoor door anderen gezegd is.

Als voorbeeld:
Citaat van: Anthony N. op zondag 19 januari 2020, 16:54:15
Al die wagons die ik heb, staan op Internet ook voor 45 eyro te koop
zoals bv de NS Personenrijtuig klasse 1 4264

Tweedehands mag je echt blij zijn als je hier 25 euro voor krijgt. Maar waarschijnlijk minder. Ik zou er persoonlijk max 20 euro voor geven.

Vraagprijzen zijn lang niet altijd verkoopprijzen.

Koen
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2017

Ik hou van hobbies

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Let ook goed op de juiste artikelnummers. Voor de NS ICR wordt nog wel eens 45 euro gevraagd (en soms zelfs betaald) maar dan gaat het om de nieuwere versie met donker dak en een 5-cijferig artikelnummer. De oudere wagons gaan inderdaad voor rond de 20 euro.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Het valt me wel op dat er hier weining zijn die NL materiaal kopen want met de prijzen zitten jullie op sommige punten er flink naast.
De 4264 en bvb 4265 zijn al modellen met een KKK deze word meestal tussen de 25 a 30 aangeboden.
Dan de 3326 gilze rijen als deze onbeschadigd is vind je deze niet onder de 100,- euro.
Richtprijzen die ik hierboven zie gaat bijna altijd om beschadigde of loks met missende onderdelen.
Maar het meeste verdien je door ze los te gaan verkopen dan ben je er wel langer mee bezig.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: hmmglaser op maandag 20 januari 2020, 15:09:20
De 4264 en bvb 4265 zijn al modellen met een KKK deze word meestal tussen de 25 a 30 aangeboden.

Nu maak je dezelfde fout: ze worden inderdaad aangeboden voor die prijzen. Maar het is nog maar de vraag of je dat er voor krijgt.
Ook al hebben ze kortkoppeling dan nog vind ik 25 euro veel.
Zeker voor een particulier op Marktplaats of een dergelijke site. Op een beurs bij handelaren is het een ander verhaal.
Een en ander hangt ook nog eens af van de staat van de rijtuigen en verpakking.

Koen
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Leuk dat jullie allemaal zo fijn reageren, maar dan heb ik nog even het volgende:
Ik heb enigzins wat huiswerk gedaan, en van alle items van mijn lijst de prijs opgezocht, wat ervoor wordt gevraagd, daarvan heb ik nog het gemiddelde genomen.
Trouwens, wat ik ben vergeten te vertellen, alle loks en Plan V zijn omgebouwd naar Marklin Delta, en dus niet analoog, en hebben dus als zodanig een eigen Deltadres.

Dubbele Overweg 7192   ? 60,00
Boogbrug 7263               ? 20,00
Oprit gebogen 7267 11 stuks   ? 55,00
Oprit recht 7268 6 Stuks   ? 30,00
Pijlers 7 doosjes á 2 st. 7253 en 2 doosjes á 10 st.7252   ? 15,00
Handwissels 7 links en 7 rechts   ? 50,00
Kruising 5114 3 stuks   ? 20,00
Stootblokken  7190 (4 stuks )   ? 10,00
Shell ketelwagen 4502   ? 10,00
Aral ketelwagen 4500   ? 10,00
Esso ketelwagen 4501   ? 10,00
Marklin containerwagon 4481   ? 11,00
Stortwagen 4610   ? 16,00
Steenkolenwagon 4604   ? 13,00
Jaimaica bananenwagon 4509   ? 10,00
Lage bakwagen  bruin 4503 (2 stuks)   ? 14,00
Lage bakwagen NS blauw 4433   ? 18,00
Tender Locomotief 3095   ? 50,00
Fleischmann 1472 Plan V (Omgebouwd naar Marklin)   ? 150,00
Autotransportwagon 4234   ? 30,00
NS Ned. D personenrijtuigen (2x) 4049   ? 50,00
NS Electrische loc geel 3326 -  Gilze en Rijen 1736   ? 110,00
Grondplaten voor pijlers, ongeveer 30 st.   ? 7,00
Electrische E-loc, 3037 groen   ? 50,00
Marklin Delta startset 2915   ? 90,00
Trafo Rijregelaar Blauw 6504   ? 45,00
Lima dubbeldekker 149868 HO NS Dubbeldekker 3 dlg. Voor Marklin   ? 100,00
Rechte rail 5106 ongeveer 100 st.   ? 55,00
Gebogen rail 5100 ongeveer 45 st.   ? 45,00
Diverse stukjes "opvulrails"   ? 15,00
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2017

Ik hou van hobbies

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ik vind het heel vervelend maar het eerste item dat ik controleer klopt al niet. De 7192 staat voor 39,50 op marktplaats. Een andere waar op geboden kan worden staat er al zeker een maand op zonder een enkel bod. Een andere 7192 inclusief 7193 wordt aangeboden voor 47,50.

De delta set 2915 is enkele maanden geleden op Catawiki nog verkocht voor 45 euro.

En dit zijn zo 2 items die ik er even uit pik.

Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Ik gun het je van harte. Zet het te koop voor die bedragen en kijk of het verkoopt. Aangezien je nu toch al zelf onderzoek hebt gedaan. :)
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ik heb de laatste tijd grondig geselecteerd in de verzameling.
Overweg 7192 in zeer goede staat met doos en boekje na 2 maanden verkocht voor ?32,50.
M rails verkopen redelijk goed aan ?0,30/stuk in goede staat in doos.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Jammer dat je door omstandigheden gedwongen wordt te stoppen. Dat zal niet meevallen.

Het is altijd pijnlijk om je duur aangeschafte en gepamperde spullen zo laag gewaardeerd te zien worden, maar ik ben wel bang dat dat de waarheid is tegenwoordig. De prijzen die je noemt zijn de prijzen die wellicht gevraagd worden. Het ervoor krijgen is vers twee. Als je de hele partij ineens wilt verkopen krijg je een gering percentage van wat je gevonden hebt. De beste opbrengst behaal je dus door stuk voor stuk alles aan te bieden, met kleine porties tegelijk. Daar moet je maar zin in hebben. Dan nog blijf je met spullen zitten. Dat moet je dan incalculeren. Mocht je dan besluiten de hele partij ineens te verkopen, dan kun je te maken krijgen met opkopers die maar een aantal stukken uit je verzameling willen overnemen. Dat zijn dan de spullen waar die opkoper winst mee denkt te behalen. De rest is voor hem niet interessant. Dat zijn dus ook de spullen waarmee jij zult blijven zitten als je zelf gaat verkopen. Probeer dus uit te vinden welke spullen gewild zijn en welke niet. Wellicht kun je handig kavels samenstellen waardoor je ook die spullen kwijtraakt.
Het is ook belangrijk dat je kijkt naar de precieze uitvoering van je spullen. De Märklin 4049 bestaat bijvoorbeeld in drie varianten, waarbij de uitvoering zonder NS-vignet in de lichtblauwe doos voor verzamelaars het meest waardevol is.

Al met al denk ik dus dat je zou moeten overwegen of je het onderste uit de kan wilt - dat kost tijd - of dat je alles ineens kwijt wilt - dat kost geld. Een derde optie zou kunnen zijn alles ineens voor een zacht prijsje te verkopen aan iemand in je omgeving waarvan je weet dat die het waardeert. Op die manier blijven je spullen in je buurt en zie je ze nog eens terug.

Succes met de verkoop!
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Er is een andere aanpak mogelijk: neem een Märklin catalogus uit begin '70 (prijslijst lag los in de catalogus) of eind '60 (toen stonden de prijzen nog in de catalogus op de pagina's gedrukt).
Gebruik de prijzen die daarin staan in guldens en zet die 1 op 1 over in euro's, en vraag dat bedrag.
Je komt dan 3x zo laag uit als nu, en een stuk reëler zonder veel moeite te hoven doen.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ik zou persoonlijk alles in 1 kavel op Catawiki zetten en dan hopen dat liefhebbers tegen elkaar opbieden.
Je kunt dan ook een vanaf prijs instellen.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: KNed op maandag 20 januari 2020, 16:02:34
Citaat van: hmmglaser op maandag 20 januari 2020, 15:09:20
De 4264 en bvb 4265 zijn al modellen met een KKK deze word meestal tussen de 25 a 30 aangeboden.

Nu maak je dezelfde fout: ze worden inderdaad aangeboden voor die prijzen. Maar het is nog maar de vraag of je dat er voor krijgt.
Ook al hebben ze kortkoppeling dan nog vind ik 25 euro veel.
Je kunt het veel vinden maar een in goede staat verkerende 4264/4265 vind je niet onder de 25 euro soms heel soms lukt het om er bvb 3 te kopen voor 60 euro maar dat is dan meestal op ebay.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Nou goed, ik zal alles in overweging moeten nemen wat ik ermee ga doen,
maar er zit ook een stukje emotionele "waarde"aan :cry:
Ik heb het tenslotte jarenlang gehad, nietwaar?
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
 @citaat. Dat boeit een koper niet.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: Anthony N. op woensdag 22 januari 2020, 19:06:14
Nou goed, ik zal alles in overweging moeten nemen wat ik ermee ga doen,

Dat zal je zeker zelf moeten gaan beslissen. Daar kan niemand je mee helpen.

Citaat van: Anthony N. op woensdag 22 januari 2020, 19:06:14
maar er zit ook een stukje emotionele "waarde"aan :cry: Ik heb het tenslotte jarenlang gehad, nietwaar?

Klopt. Maar een "handelaar" of een andere koper heeft daar niet zo heel veel mee. Die koopt jouw emotionele waarde niet maar een model. Soms is dat als liefhebber, soms als handelaar. Je zal er niet veel meer door "ontvangen".

Groet Ronald.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: Anthony N. op woensdag 22 januari 2020, 19:06:14
Nou goed, ik zal alles in overweging moeten nemen wat ik ermee ga doen,
maar er zit ook een stukje emotionele "waarde"aan :cry:
Ik heb het tenslotte jarenlang gehad, nietwaar?

Ik begrijp het helemaal. Daarom noemde ik ook de optie van het voor een zacht prijsje aan iemand in je omgeving gunnen die er zeker weten plezier aan gaat beleven. Misschien is dat een kind die nog moet leren er voorzichtig mee te zijn (er zal dus wat stuk kunnen gaan), een herintreder in de modelspoorwereld met weinig budget, of ... Wellicht kun je zo iemand op weg helpen, suggesties aan de hand doen etc. Je ziet dan in ieder geval nog dat er iets leuks mee gebeurt (al zal het nooit gaan zoals je het zelf bedacht of gewild had natuurlijk ;)). Misschien levert je dat wel meer voldoening op dan het geld dat je er voor hoopte te krijgen. Succes, en sterkte! :) :thumbup:
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ja, goed, het is wellicht wat sentimenteel geleuter van mijn kant.
maar inderdaad, een ander heeft daar niets aan, dat begrijp ik ook wel. :?
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
de waarde is niet zoveel denk minder dan 200
kost enorm veel tijd en energie om t los te verkopen
misschien dat je t cadeau wilt doen aan de plaatselijke model spoor club voor t kinderspeelhoekje / baantje
succes !
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Alleen de 1700 en plan-v leveren meer op dan 200 bij verkoop op marktplaats als ze in een goede staat zijn natuurlijk.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ja, alles wat je in mijn lijst ziet staan is echt zo goed als nieuw,
Natuurlijk is er mee gespeeld, maar ik ben er altijd erg zuinig op geweest,
dus nergens zit er een krasje op of is beschadigd...
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Cadeau doen, jullie "sporen"niet :P
Vandaag alles verkocht in 1 keer voor 850, Euro !
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Netjes gedaan.
En waarvoor had je het zelf ingecalculeerd?
Mvg. Marcel
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Toch vandaag alles verkocht voor 850 Euro
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
hallo,

Citaat van: Anthony N. op vrijdag 10 april 2020, 19:29:27
Cadeau doen, jullie "sporen"niet :P Vandaag alles verkocht in 1 keer voor 850, Euro !

Dat is mooi voor jou! Waar had je zelf op gerekend? Heb je hem aan een handelaar verkocht of een particulier?

Groet Ronald.

Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2017

Ik hou van hobbies

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ik begrijp niet zo goed waarom ik er nu specifiek uitgepikt wordt maar mooi voor je! Zoals ik zei: je kan het altijd proberen.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: Steem op zaterdag 11 april 2020, 10:32:07
Ik begrijp niet zo goed waarom ik er nu specifiek uitgepikt wordt

Jij bent gewoon een boffert vandaag Steven...... :D :D :D

Fijne paasdagen gewenst.

Mvg: Alex
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2018

Pitsar <=> Patrick

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: Steem op zaterdag 11 april 2020, 10:32:07
Ik begrijp niet zo goed waarom ik er nu specifiek uitgepikt wordt maar mooi voor je!
:-)
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: Steem op zaterdag 11 april 2020, 10:32:07
Ik begrijp niet zo goed waarom ik er nu specifiek uitgepikt wordt maar mooi voor je! Zoals ik zei: je kan het altijd proberen.

Bofkont :D  Anthony ia zo trots op zijn prestatie dat hij het wel tig keer op het forum zet  :D

Groet Ronald.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: Anthony N. op woensdag 22 januari 2020, 19:06:14
maar er zit ook een stukje emotionele "waarde"aan :cry:
Ik hoop dat die € 850,- de emotionele waarde compleet dekt.
Gefeliciteerd.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ik denk dat je er als complete verzameling een moeie prijs voor hebt gekregen.
Misschien had een per stuk nog wat meer opgebracht maar dat kost je weer extra tijd en werk.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ongeveer voor dat bedrag,
In de 1e instantie zat ik wat te hoog, (950 ongeveer) maar nu toch alles voor een redelijke prijs verkocht.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Verkocht aan partikulier
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Aan Steem,

Ja sorry, ik dacht dat je bedoelde dat ik er niks op kon verdienen, maar dat had jij eigenlijk niet zo gezegd,
Mijn excuses daarvoor.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Citaat van: Anthony N. op zaterdag 11 april 2020, 18:30:06
Verkocht aan partikulier

Dan moet de particulier er heel vele plezier van hebben. :)  Een handelaar had je nog geen 50% van de 850 euro gegeven. Dus dat geluk heb je. Het is ongeveer 70% van de 1169 euro berekend vanuit de lijst die je eerder had neergezet.

Groet Ronald.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Ja, valt nog best mee allemaal. hé?
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Zo zie je maar weer: uiteindelijk blijft het wat een gek ervoor geeft.

Het lijkt erop dat TS zijn gelijk achteraf probeert te halen, maar het doel daarvan ontgaat me eerlijk gezegd. Als je het zo goed weet, waarom dan de vraag gesteld? Ik (en ik denk iedereen die reageerde) heb naar eer en geweten een antwoord gegeven. Daar sta ik nog steeds achter. Ik wens TS veel geluk met zijn behaalde resultaat  :) :thumbup:
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
@citaat hij reageerd gewoon op de lage(misschien wel te lage schattingen) die hij van diverse forum gebruikers heeft gehad en daarin geef ik hem groot gelijk.
Ik volg redelijk wat items op ebay en je ziet daar dat prijzen enorm schommelen heel soms zelfs een factor 3.
Maar ook op marktplaats zie je prijs schommelingen maar niet zo groot als op ebay.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Lid sinds: 2007

Met vriendelijke groet, Winus

offline
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
Volg maar eens biedingen op Catawiki. Dan sla je soms steil achterover. Zeker als je bedenkt dat er ook nog 9% veilingkosten en de verzendkosten bijkopen.
Re: Wat is de waarde van deze complete Marklin Deltabaan
In mijn ogen is voor deze verzameling te veel geld betaald. Fijn voor de verkoper. De koper is in mijn ogen niet slim.
Dus het blijft het eerder aangehaalde "wat een gek ervoor geeft". En het is daarom zeker niet gezegd dat deze verzameling dit geld echt waard is.

Koen