Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Hoe baan in Koploper zetten

Gestart door fredmelis zaterdag 18 januari 2020, 23:53:16

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hoe baan in Koploper zetten
geachte ik lees dat u koploper heeft ,heb ik ook ik wil de baan in de computer zetten lukt niet geef elke keer foutmelding aan ,functie decoders ,heb alles geprobeerd niets weet jij raad .bvdmvr fred melissen .
Re: Hoe baan in Koploper zetten
Wordt lid van het koploper forum, upload daar je back up in een topic waar je je vraag stelt.

Je kunt ook de beginners handleiding downloaden en daarin de stappen volgen. Kom je vanzelf tegen waar je iets vergeten bent.

Vraagje terug. Hoeveel functiedecoders heb je al aangemaakt? Foutmelding verschijnt als deze missen of je er te weinig hebt toegevoegd om je baan aan te sturen.

Mvg Robin
Re: Hoe baan in Koploper zetten
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Hoe baan in Koploper zetten
In digitale onderdelen, het aantal wisseldecoders met aantal 0 aanmaken, hierna zijn alle adressen programmeerbaar,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: Hoe baan in Koploper zetten
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: Hoe baan in Koploper zetten
Fred, wat voor centrale gebruik je , het aantal wisseldecoders, het aantal terugmelddecoders, allemaal vragen die belangrijk zijn om te starten in en met koploper en wat Robin al aangeeft, handleiding lezen.

Gr. Jan
Re: Hoe baan in Koploper zetten
bezetmelders en dergelijke moet ik nog inzetten .de baan is compleet gemaakt alleen op de computer zetten lukt niet .
Re: Hoe baan in Koploper zetten
Waar staat ie nu dan op?

Re: Hoe baan in Koploper zetten
Lid sinds: 2015

Kreis Neuspaß

offline
Re: Hoe baan in Koploper zetten
hout? 8)
Re: Hoe baan in Koploper zetten
De baan moet je ook niet op de computer zetten, die moet je gewoon op de vloer zetten en op poten.

Groetjes
Re: Hoe baan in Koploper zetten
 @citaat En niet op hoge poten >:-D