Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Rivarossi 2020

Gestart door flevoland2012 dinsdag 07 januari 2020, 22:16:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Rivarossi 2020
Lid sinds: 2012

offline
Rivarossi 2020
https://www.hornby.com/uk-en/shop/brands/rivarossi-h0-1-87/rivarossi-new-for-2020.html?

Nieuwe artikelen voor 2020, geen nederlandse modellen, schijnbaar heeft Model Engering de importeurschap aan de wilgen gehangen, had toch wel weer een een VIRM verwacht.
Re: Rivarossi 2020
Lid sinds: 2017

offline
Re: Rivarossi 2020
De reactie van Flevoland is volledig voor zijn rekening. Model Engineering heeft wel degelijk een wensenlijstje ingediend bij Hornby.

Over en weer is er contact tussen productmanagement en de Nederlandse importeur.

Over de Nederlandse wensen is nog geen uitsluitsel gegeven.

Ik merk op dat in het verleden tijdens de beurs van Neurenberg de Nederlandse items bekend werden gemaakt.

Grtz,

Wil
Re: Rivarossi 2020
Lid sinds: 2012

offline
Re: Rivarossi 2020
Totaal niet, deze reactie heb ik gedaan na telefonische navraag vlak voor de kerst, ME is brengt voor 2020 geen nederlandse modellen uit. We merken later dit jaar wel wie er gelijk heeft gekregen.
Re: Rivarossi 2020
Lid sinds: 2017

offline
Re: Rivarossi 2020
Ik stoor mij aan de opmerking dat ME helemaal niets onderneemt. Dat is absoluut niet waar.

Het afgelopen jaar zijn veel modelsuggesties de revue gepasseerd. Zowel vanuit Hornby als vanuit ME. Deze zijn tegen de meetlat gehouden. Er zijn heel concrete voorstellen gedaan voor nieuwe modellen op basis van nieuwe tooling. Tevens zijn er suggesties gedaan voor nieuwe Nederlandse modellen op basis van bestaande tooling. Ontwikkelcapaciteit en het kunnen combineren met de productie van gelijksoortige modellen is bepalend voor het uitbrengen van Nederlandse modellen.

Tijdens de Messe van Neurenberg vindt er weer afstemming plaats tussen ME en Hornby.

Grtz,

Wil
Re: Rivarossi 2020
Lid sinds: 2012

offline
Re: Rivarossi 2020
We zullen het zien, stel dat het financieel probleem is, geef je importeurschap dan over aan Hobbytime. En op verschillende fora's is te lezen dat Hornby niet zo belang bij de Nederlandse markt heeft, maar dat is niet nieuw dat heeft ROCO, LS Models enz ook niet, alleen PIKO ziet de nederlandse markt staan.

Het zou goed zijn als ME zou willen investeren in een VIRM 1:87
Re: Rivarossi 2020
Lid sinds: 2020

offline
Re: Rivarossi 2020
Rivarossi novelties 2020 .pdf: https://www.trainsdepot.org/manufacturer_catalogs/  :)
Re: Rivarossi 2020
Lid sinds: 2016

offline
Re: Rivarossi 2020
Daar waar Piko de plank misslaat met wagons van RailAdventure terwijl ze wel locs verkopen komt Rivarossi precies met wat ik zoek. Zodra mogelijk gelijk maar voorbestellen. :D