Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Schedule in traincontroller

Gestart door J.vandenberg donderdag 05 december 2019, 10:03:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Schedule in traincontroller
Ik gebruik Traincontroller. Ik ben nu bezig met het maken van schedules. In een ronde bevinden zich blokken. In een aantal staan drie treinen. Drie blokken heb ik als start en eindblok aangemaakt met een trein erin. Het lukt mij niet om de drie treinen tegelijk te laten rijden. Ook niet als ik drie maal de schedule start. Weet iemand wat ik fout doe? De handleiding is mij niet erg duidelijk over dit punt.
Ikhoor het graag.
Gr
John van den Berg
Re: Schedule in traincontroller
Lid sinds: 2013

Marklin en Railraod@co

offline
Re: Schedule in traincontroller
Hoi john

Heb je wel meer dan twee blokken vrij tussen het begin en eind blok.
Het kan ook zijn dan in de schedule rules aangevinkt staat dat de gehele rijweg moet worden gereserveerd

Mvg Bouke
Re: Schedule in traincontroller
Beste Bouke,

Bedankt voor je reactie.

Er zijn drie blokken. Twee treinen in een blok moeten 2 blokken doorschuiven met 1 vrij blok er tussen. Het derde blok met een trein heeft wel 8 blokken erna vrij. Kan ik regelen dat dit derde blok als eerste moet starten? 
Ik hoor het graag.

Gr John
Re: Schedule in traincontroller
Lid sinds: 2013

Marklin en Railraod@co

offline
Re: Schedule in traincontroller
Hoi John ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Ik woon bij Gorinchem kan ook een keer inloggen met team viewer, als je computer eventueel aan het internet hangt. Je kan ook je bestand een keer na mij doormailen, dan kan ik het bekijken.
Mvg Bouke
Re: Schedule in traincontroller
Lid sinds: 2013

Marklin en Railraod@co

offline
Re: Schedule in traincontroller
Hoi John je kan ook op onderstaande link klikken dan krijg je verschillende video's te zien hoe traincontroller werkt.

https://rudysmodelrailway.wordpress.com/category/traincontroller/

Mvg Bouke
Re: Schedule in traincontroller
Dag Bouke,

Helemaal top,

Ik zal morgenavond proberen het bestand naar je toe te sturen. Ik zal ook proberen wat duidelijker te zijn.

Mvg
John