Hehe.....hij is binnen. Na de meest hopeloze transactie ooit is de op 1 dec. gekochte lok op 10 jan. aangekomen. Eerst zou ik niet betaald hebben, toen werd het pakket teruggebracht wegens onvoldoende frankering, toen een tijdje helemaal niets - meneer was op vakantie - en uiteindelijk nog een keer opgestuurd en geleverd. Nauwelijks communicatie, maar mede door tussenkomst van Ebay.de uiteindelijk toch afgerond, zij het zonder de op de foto's wel aanwezige decoder. Ik zet er wel een andere in, genoeg van het gez..k met deze verkoper.100% positieve Bewertungen, ammehoela! Zo, ff stoom afblazen. Het mankement betreft inderdaad het tandwiel op de enige aangedreven as en tot mijn spijt is het wieltje volledig verdwenen, wat opmeten en tandjes tellen lastig maakt. Nu ik toch in NL ben zal ik proberen te achterhalen wat er precies op de as hoort te zitten en mogelijk scoor ik een complete as; de kansen zijn hier groter dan thuis in Zweden. De rest van de lok is met een vervangende decoder plus een beetje soldeerwerk wel weer te herstellen en is dat ook zeker waard. Wordt vervolgd....