Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

boosters aan elkaar verbinden

Gestart door Mark147 zaterdag 16 november 2019, 16:39:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
boosters aan elkaar verbinden
Hallo,

Wederom een vraag.
- Uiteraard weet ik hoe de boosters met elkaar verbonden dienen te worden. Echter, mijn situatie is al volgt:
PC staat onder de baan. Aan- en uit knop zit op verrijdbaar ladenkastje van ikea, incl de monitor, toetsenbord, muis en IB.
Nu gaat het om het volgende, kan ik de flatcable van de IB naar booster (onder de baan) gewoon doorknippen en normale bedrading ter verlenging er tussen maken, zeg tot een meter of 3 lang? Of is hier een andere oplossing voor?

Nu is het juist handig dat ik met kastje overal heen kan rijden langs de baan ( in wording) en alles overal kan programmeren. Als de IB op een vaste plek staat is dat veel lastiger.

Hoop dat duidelijk is wat ik bedoel.

Groet

Mark
Re: boosters aan elkaar verbinden
Mark,

Ik denk dat jouw dat wel lukt om dat door te knippen. Langer maken zal ook wel lukken.

Groetjes.
Re: boosters aan elkaar verbinden
Hoi Wim,

Ja de technische handeling gaat zeker lukken :)
Mijn vraag is of dat gewoon langer gemaakt kan worden of dat dat niet mogelijk is ivm verlies van data/stroom of weet ik wat.
En zo ja, maakt het niet uit hoelang die kabel dan word?
Re: boosters aan elkaar verbinden
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: boosters aan elkaar verbinden
geen probleem.Gebruik mss wel UTP kabel.Die is minder gevoelig aan storingspulsen opvang.Net zoal S88 bus :)