Heren,
Dank voor jullie mooie woorden, geeft mij weer energie om verder te gaan.
Zal allemaal niet meer zo snel gaan, maar misschien post ik een jaar weer niks, om dan weer een stortvloed uit te strooien over dit Forum...

@44r, Jan....je baan in de schroothoop ???
Mag toch hopen dat je er wel weer verder mee gaat....na de verhuizing(verbouwing).
En ik zou wel gek zijn als ik niet naar jou aanwijzingen luister, ben daar heel blij mee

En het klopt, zoals altijd..., dat je er eigenlijk maar 2 draadjes voor nodig zou moeten hebben om digitaal te rijden, maar het wordt met deze
hoeveelheden en lengtes toch een zooitje ben ik bang.
@Albert-Jan, is idd een verzameling van jaren, en iets uit de hand gelopen...

Hoop dat jij straks ook weer je baan neer kan zetten, dat zou betekenen dat je een nieuw onderkomen hebt gevonden.
Ook jou loks lopen hier hun rondje mee, daarvoor bedankt

@Wico, Dank je, mooi dat ik iemand weer nieuwe moed kan geven.....dat heb ik ook vaak genoeg nodig

Succes met het verder bouwen dan maar, en we zien de plaatjes wel

@Luc, wat je nu voorbij zag komen , daar zaten idd geen stomers bij.
Die heb ik wel, maar om alles in goede banen te geleiden (wat je bij rails niet zou verwachten

), moet ik keuzes maken wat er rond gaat rijden.
Volgende keer weer wat andere Loks op de video.

@Gertjan, Tips en aanwijzingen zijn altijd welkom, daar is dit Forum voor toch ?
Als ze bruikbaar en uitvoerbaar zijn, dan zal ik daar zeker gebruik van maken

Zal eens kijken of ik de plaatjes van Anyrail hier op het forum kan krijgen....., wordt vervolgd

@Jan22, gelukkig ben ik zelf een "houten klaas", dus die platen waren geen probleem...

Afbreken is altijd shit, maar meestal beter dan aanmodderen met een fout plan, toch ?
En ook ik zie banen voorbij komen waar ik niet aan kan tippen, maar ik steek er altijd weer wat van op.
@Wimdouwe, een baan maken kost jaren, maar een kelder graven......ik zou er niet aan beginnen...

Ik had geluk dat deze er bij zat, en dat ik toestemming kreeg om een gedeelte als "mancave" in te richten.

@Michel, ik kijk ook regelmatig naar jou mooie baan en materieel, ook daar steek ik weer veel van op

Groet, Edwin.