De belangrijkste oorzaak dat je het niet passend hebt gekregen zit 'm in het meegebogen wisselpaar 24671/24672 aan de rechterkant van de baan. De bogen van die wissels hebben een boogstraal R1, ofwel 360 mm, net als de rails 24130. Zodoende passen die wissels uitstekend bij bochten 24130 en ze zijn ook prima te combineren met een buitenbocht 24230, maar met ruimere bochten zoals de 24330 is het veel lastiger, zelfs als je de C-railgeometrie goed kent.
Rechtsvoor heb ik de twee wissels 'omgedraaid' omdat ik vermoed dat je dat anders had bedoeld. Op deze manier leek het me logischer.
Hieronder zie je hoe het zou kunnen. Het middengedeelte heb ik niet getekend, dat kan immers hetzelfde blijven.
Als testbaantje vind ik dit een prima begin. Voor het geval je ondertussen al nadenkt over de toekomst, raad ik aan om vooral geen extra wissels 24671/24672 te kopen en ook geen extra bochten 24130. Wat je al hebt, kun je bij een testbaantje prima gebruiken, maar voor een vaste opstelling zou ik het alleen aanbevelen als je weinig ruimte hebt, anders past er nooit een leuk baantje. Wanneer het past, heeft het verschillende voordelen om ze te vermijden.