Het .tra-bestand is leeg.
Ik denk dat jij de toleranties in WinTrack ruimer hebt staan dan ik, want in het station sluit het bij mij niet echt goed aan. Misschien heb ik het niet goed ingevoerd, maar omdat je schrijft dat het een oud plan is, denk ik eerder dat dat de verklaring is. In de tijd dat baanplannen nog met sjablonen werden getekend, was een afwijking van 5 mm nog wel overkomelijk. Met een beetje wringen krijg je de rails nog wel vastgeklikt. Zelf hou ik het bij een station als dit liever onder de 2 mm, en dat is ook helemaal niet zo moeilijk met iets andere rechte rails.
Afgezien daarvan heb ik wel een idee hoe een schaduwstation met keerlus mogelijk is. Morgen kan ik wel wat ontwerpen. Voordat ik daar aan begin, heb ik nog wel een vraag: is het de bedoeling om het zichtbare gedeelte van het ontwerp exact zo te houden? Of mogen er eventueel wissels 24671/24672 en bochten 24130/115 vervangen worden door iets ruimere?
Hieronder alvast mijn versie van het station, waarbij de sporen wél overal praktisch naadloos aansluiten. Ik heb er ook meteen maar een paar ontkoppelrails in opgenomen. Als je die niet wilt, passen daar natuurlijk net zo goed een paar rails 24094.