Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Trajectcontrole Faller Car System

Gestart door Wheels woensdag 09 oktober 2019, 16:42:55

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Trajectcontrole Faller Car System
Lid sinds: 2009

Uitgerangeerd ;)

offline
Trajectcontrole Faller Car System
Trajectcontrole t.b.v. Faller Car System. De FCS auto?s activeren via de magneet op de sleper kortstondig het reedcontact in het wegdek waarna een korte flits (via een knipperschakeling) volgt. Op het portaal zijn 2 heldere SMD leds geplaatst.

Portalen aan begin en eind van het traject gemaakt van plastic staalprofielen en diverse bouwdoos restanten.

ANWB / Rijkswaterstaatborden gemaakt in Word en afgedrukt (foto kwaliteit) op 180gr papier. T.b.v. de palen heb ik ronde kunststof profielen gebruikt.




Gr Matje
Re: Trajectcontrole Faller Car System
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Trajectcontrole Faller Car System
Mooi gemaakt Matje. :thumbup:

Groet Michel
Re: Trajectcontrole Faller Car System
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Trajectcontrole Faller Car System
 :) Erg mooi en realistisch gemaakt. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:o) Tis goed dat ook de Preisertjes niet te hard rijden, zij moeten ook meedoen aan de klimaatdoeleinden. O:-D

Dirk-Jan
Re: Trajectcontrole Faller Car System
Over die klimaatdoelen zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ze rijden allemaal elektrisch.
Re: Trajectcontrole Faller Car System
Lid sinds: 2009

Uitgerangeerd ;)

offline
Re: Trajectcontrole Faller Car System
Onderstaande foto's geven indruk van de bewegwijzering, geprint op 180gr A4 papier.


De blauwe bewegwijzeringsborden heb ik zelf gemaakt in Word, de overige borden heb ik als plaatje van internet gehaald en daarmee de baan een beetje meer aan kunnen kleden..

Gr Matje