Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Pendelzug met CS2

Gestart door FILIPI woensdag 25 september 2019, 14:29:41

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Pendelzug met CS2
Lid sinds: 2007

Vive les BB12000

offline
Re: Pendelzug met CS2
Goedemorgen lieve forumleden,

Vanavond trek ik de champagne open, het is gelukt.
Hierbij de video.


Het probleem was het volgende. De lok moet in de sectie met contactrails stopen, en niet deze passeren.
Ik heb dus tussen de 2 contactrails een gewoon rechte rails gezet, de sectie is verlengd.
Op deze manier stop mijn BB1200 precies in het midden van de sectie, wacht de tijd die ik ingesteld hebt, en gaat terug naar de 2de sectie. Het doet het.
Nogmaals merci aan iedereen.
Philippe
Re: Pendelzug met CS2
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Pendelzug met CS2
Gefeliciteerd, maar pas wel de lengte van de stopsectie aan als je het op je modelbaan gaat toepassen. De loc moet ook in het modelbedrijf binnen de stopsectie stoppen, anders krijg je weer hetzelfde probleem.
Re: Pendelzug met CS2
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Pendelzug met CS2
Citaat van: FILIPI op maandag 07 oktober 2019, 08:45:02
Goedemorgen lieve forumleden,

Vanavond trek ik de champagne open, het is gelukt.
Hierbij de video.


Het probleem was het volgende. De lok moet in de sectie met contactrails stopen, en niet deze passeren.
Ik heb dus tussen de 2 contactrails een gewoon rechte rails gezet, de sectie is verlengd.
Op deze manier stop mijn BB1200 precies in het midden van de sectie, wacht de tijd die ik ingesteld hebt, en gaat terug naar de 2de sectie. Het doet het.
Nogmaals merci aan iedereen.
Philippe

Felicitations!!! Santee !!!
Re: Pendelzug met CS2
Lid sinds: 2007

Vive les BB12000

offline
Re: Pendelzug met CS2
Goedenavond,

En nu de finale voor vandaag. Ik ben erg blij mee. Nogmaals bedankt aan iedereen.



Philippe