Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

half automatisch rijden in demo versie

Gestart door ecoskees dinsdag 24 september 2019, 14:23:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
half automatisch rijden in demo versie
Voordat ik overga tot het aanschaffen van een itrain licentie wil ik graag weten of half automatisch rijden werkt in de demo versie. En ook of blokbeveiliging werkt in de demo versie.
Ik zou dit graag eerst uit willen uitproberen.
mvrgr.
Kees
Re: half automatisch rijden in demo versie
je kunt een proeflicentie aanvragen.
Kun je gelijk ondervinden of het je bevalt.

Groet en succes, johan
Re: half automatisch rijden in demo versie
Goed,

Als je even op de webzijde van iTrain kijkt dan staat onder het kopje "Proeflicentie" het volgende:

Citeer
Proeflicentie

Dit programma is een commercieel product. Daarom is er een licentiesleutel nodig om van alle functionaliteit gebruik te kunnen maken. Zonder licentiesleutel gedraagt iTrain zich als een Lite versie zonder LocoNetĀ® en met een extra beperking van drie locomotieven, 32 magneetartikelen en 32 terugmelders. Een simpele testbaan binnen deze grenzen wordt meegeleverd.

U kunt de software een beperkte tijd (2 maanden) zonder beperkingen gebruiken door te registreren. Na de registratie ontvangt u een tijdelijk geldige licentiesleutel en een link naar het iTrain-forum voor ondersteuning bij vragen en problemen. Voor het forum moet nog wel apart worden geregistreerd met een zelf te kiezen gebruikersnaam en wachtwoord.

Om een proeflicentie te krijgen moet u het volgende formulier volledig invullen en dan op de knop Registreer drukken.

Over de verschillende versies:

Citeer
Kopen

iTrain is leverbaar in vier edities: Lite, Standard, Plus en Professional. Het verschil zit in de ondersteunde mogelijkheden. U kunt gemakkelijk uw editie opwaarderen door middel van een nieuwe licentiesleutel. Het is niet nodig om opnieuw te installeren of veranderingen aan te brengen in uw definities.

In het algemeen is de Lite-editie voor gebruikers die alleen handmatig willen rijden met hun locomotieven en het schakelbord willen gebruiken om gemakkelijk alle seinen en wissels te schakelen.

De Standard-editie voegt daar volledig automatisch rijden aan toe via met of zonder routes.

De Plus-editie voegt daar decoderprogrammeren en meerdere digitale systemen gelijktijdig aan toe.

De Professional-editie bevat alles inclusief netwerken (gebruik van meerdere computers tegelijk eventueel met verschillende besturingssystemen) en/of gebruik maken van een tweede scherm (om een extra schakelbord en/of overzicht op te plaatsen).

Vraag een proeflicentie aan en dan kan je twee maanden naar harte lust testen.

Groet Ronald.
Re: half automatisch rijden in demo versie
Citaat van: ronaldk op dinsdag 24 september 2019, 15:00:40
webzijde
De vertaling van "website" is niet "webzijde" hoor, maar "webstek".  ;-p
Re: half automatisch rijden in demo versie
Citaat van: Erik Baas op dinsdag 24 september 2019, 15:06:40
De vertaling van "website" is niet "webzijde" hoor, maar "webstek".  ;-p

Laat mij dat even opzoeken: "Webzijde"  :D Schrijf maar eens alle webzijdes aan dat ze het verkeerde woord gebruiken  >:-D Voor de volledigheid van de Webpagina VRT Taal - Website - Webstek:

Citeer
Webstek is alleen bruikbaar voor persoonlijke websites, niet voor de websites van bedrijven, organisaties e.d.

Aangezien itrain "commercieel" is en niet een "persoonlijke website" dus geen "webstek"  >:-D

Maar je gaat toch niet op Johnny lijken?  O:-D
Re: half automatisch rijden in demo versie
Ik was al van plan om een proeflicentie aan te vragen maar ik vraag me af of blokbeveiliging wel werkt met de proeflicentie.
We zullen het meemaken.
m.vr.gr.
Kees
Re: half automatisch rijden in demo versie
hoi,

Citaat van: ecoskees op dinsdag 24 september 2019, 15:48:39
Ik was al van plan om een proeflicentie aan te vragen maar ik vraag me af of blokbeveiliging wel werkt met de proeflicentie.

Dat geef je niet aan. Je geeft aan:

Citaat van: ecoskees op dinsdag 24 september 2019, 14:23:46
Voordat ik overga tot het aanschaffen van een itrain licentie wil ik graag weten of half automatisch rijden werkt in de demo versie. En ook of blokbeveiliging werkt in de demo versie.

Dat is een andere versie dan een proeflicentie van het programma. De proeflicentie staat ook zeer duidelijk omschreven:

Citeer
Proeflicentie

Dit programma is een commercieel product. Daarom is er een licentiesleutel nodig om van alle functionaliteit gebruik te kunnen maken. Zonder licentiesleutel gedraagt iTrain zich als een Lite versie zonder LocoNetĀ® en met een extra beperking van drie locomotieven, 32 magneetartikelen en 32 terugmelders. Een simpele testbaan binnen deze grenzen wordt meegeleverd.

U kunt de software een beperkte tijd (2 maanden) zonder beperkingen gebruiken door te registreren. Na de registratie ontvangt u een tijdelijk geldige licentiesleutel en een link naar het iTrain-forum voor ondersteuning bij vragen en problemen. Voor het forum moet nog wel apart worden geregistreerd met een zelf te kiezen gebruikersnaam en wachtwoord.

Om een proeflicentie te krijgen moet u het volgende formulier volledig invullen en dan op de knop Registreer drukken.

Daar staat zonder beperkingen. Dus alle functies in het programma werken gewoon. Alleen na 2 maanden is het weer de demo-versie.

Groet Ronald.
Re: half automatisch rijden in demo versie
Citaat van: ecoskees op dinsdag 24 september 2019, 15:48:39
Ik was al van plan om een proeflicentie aan te vragen maar ik vraag me af of blokbeveiliging wel werkt met de proeflicentie.
We zullen het meemaken.
m.vr.gr.
Kees

Staat er toch.
CiteerU kunt de software een beperkte tijd (2 maanden) zonder beperkingen gebruiken door te registreren. Na de registratie ontvangt u een tijdelijk geldige licentiesleutel en een link naar het iTrain-forum voor ondersteuning bij vragen en problemen. Voor het forum moet nog wel apart worden geregistreerd met een zelf te kiezen gebruikersnaam en wachtwoord.

Dus na registratie, dus aanvraag van de proeflicentie.
Heb jij de PRO versie tot je beschikking.

Groetjes.