Inmiddels de rails op groene plaat gelegd, dat rijd al een stuk stiller. Ook al een ringleiding gemaakt met 0,75 mm
2 en aangesloten.
Nu moeten nog alle wissels uitbedraad worden. Ik ben van plan ze analoog te gaan schakelen met een CDU
-zie wiki- eventueel gevoed vanuit een laptopvoeding. Met methode 2 zoals beschreven in de wiki is het mogelijk wipschakelaars te gebruiken, waardoor de stand van de schakelaar de stand van het wissel aangeeft. Voor het mooi kan er ook nog een led indicatie gemaakt worden maar lijkt mij overbodig.
In de twee sporen in de keerlus zijn stopsecties aangebracht met massadetectie voor spoorbezetmelding.
Ik heb al testritten gemaakt en wat problemen kunnen oplossen. Zo reed de BR94 zich vast op de gebogen wissels, dit bleek na observatie te liggen aan de sleper, dit heb ik kunnen oplossen door het verend gedeelte voorzichtig iets om te buigen.
Verder had de MS2 last dat hij om de haverklap opnieuw opstart, dit opgelost met een factory reset en het opnieuw updaten van de gleisbox.