Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Scram ontwerp modelspoorbaan

Gestart door ecoskees dinsdag 17 september 2019, 16:42:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Scram ontwerp modelspoorbaan
Ik heb geen railnummers meer opmijn scram ontwerp plan.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Dan heb je de gratis versie (oud) verwisseld voor een nieuwere versie , en dan krijg je ook een fout melding.
Die oude versie heb ik nog steeds gelukkig (werkt nog op een andere pc) , maar op deze pc krijg ik het ook niet voor elkaar.

Ja het werkt wel weer als je Windows opnieuw installeer , maar dat zal niet de bedoeling zijn.
Jammer genoeg blijft er dus iets achter waardoor het opnieuw installeren (ook van de oude versie) niet goed werkt.
Helaas heb ik die kennis niet in huis.

Heb ook weer is geprobeerd om hem aan te schaffen , maar met mijn Rabo pas of Ideal weten ze nog steeds geen raad.
Paypal komt er hier niet in , heb ik vervelende ervaringen mee gehad.

Hoop dat iemand hier de oplossing weet , want al is het een beperkte gratis versie , het werkte voor mij voldoende.

Mvg: Alex
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Als je nog steeds de gratis versie gebruikt , nimmer de update gebruiken , dan helpen de vinkjes zetten helaas ook niet meer.

Mvg: Alex
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Alex,
Destijds hetzelfde probleem ervaren. De upgrade laat inderdaad en bestandje achter zodat de gratis versie niet meer bruikbaar is. Wanneer dat bestandje verwijderd is,werkt de gratis versie weer zonder beperking.  Ik weet niet meer precies wardatbestandje stond. Zal dat uitzoeken zodra ik weer thuis ben. Momenteel ben ik in Las Vegas. Graag geduld  tot 2e week oktober.
Cees


Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Heb de tijd Cees .........  :D :D :D

Veel plezier en suc6 daar.

Mvg: Alex
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Heb inmiddels de betaalde versie.
Na aanvraag bij scram werken  ze weer
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Top Kees.

Al je best wel bevallen , en opent met nieuwe mogelijkheden. :thumbup:

Ik werk er nog steeds mee . Gelukkig had ik genoeg baan plannen waardoor ik de rails kan kopiƫren en plakken in een nieuw of bestaand plan.

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een betaalde versie aan te schaffen , Paypal komt er hier niet meer in , en iDeal kennen ze daar niet , en mijn bankpas willen ze ook al niet hebben.....blijft er weinig over

Of ik moet Windows weer opnieuw installeren......daar wacht ik toch liever even mee.

Mvg: Alex
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Lid sinds: 2019

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

offline
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Voor het betalen hoef je geen paypal account te hebben of aan te maken hoor. Dat kan tegenwoordig zonder account. Dan zijn ze puur een betalingsprovider zoals er zoveel zijn. Sogone en Sisow schieten me zo te binnen. Zonder account bij paypal kan je nog steeds met je NL bankrekening betalen, geen creditcard nodig.

Andere optie is kennelijk Paddle, maar dat ken ik zelf niet.
Re: Scram ontwerp modelspoorbaan
Als me dat zou lukken via bankpas vd Rabo , zou ik dat heel fijn vinden.

Alleen hij herkent mijn pas niet , en mijn Engels is nu even niet dat de Engelsen me begrijpen , of was het dat ik slecht Engels kan , ik vermoed het laatste.

Maar ik ga het vanavond is bekijken of het op een van jouw programma's gaat lukken (dat Paddle had ik geprobeerd , maar lukt me niet).

Mvg: Alex