Hallo Chris,
Ik heb aan jouw toch even een vraag m.b.t. de koploper. Ik begrijp dat je een beetje moe wordt van de mensen die zeggen dat de koploper er slecht uitziet, maar er zit toch eigenlijk een kern van waarheid in wat ze zeggen

Kijk naar Mak van marklin voor rail4chem dat was toch gewoon een gespoten 6409 of niet?? dat ding klopt van geen kant en dat gaat die Mak van ACTS toch ook niet doen? het kleurenschma is alleen anders, dit kun je zien aan de foto`s of heb ik het mis

hoeveel soorten Mak zijn er al uitgebracht??? Voor Nederland, Italie....en allemaal op de basis van een 6409

Ik begrijp het pessimisme van sommige forummers het is niet vreemd
En daarnaast waarom hebben ze er van de koploper geen 3 wagenstel van gemaakt. Dat ding is veel te lang voor mijn baan..........Piko heeft dat wel goed gedaan met de hondekop geen viertje maar een tweetje. Marklin kan wel met een koploper gaan uitkomen, maar veel mensen hebben geen ruimte voor een viertje

wel voor een drietje

maar ja dit is wel mijn eigen mening. Ik hoop maar dat iemand van marklin dit leest van dit forum en beneluxspoor, want anders zie ik het toch niet goed gaan met de verkoop. Het is echt tof dat ze een koploper gaan maken maar, als deze in dezelfde trant wordt gemaakt als de Mak voor NS, Rail4cgem en ACTS dan heb ik er een zwaar hoofd in...maar we moeten wel marklin de kans geven om het model uit te laten brengen voordat wij al over gaan tot een soort van boycot

En ja, niemand wist hoe de 2400 eruit zag en bijna half modelspoor Nederland heeft er een of meerdere

Ik heb hem niet besteld, omdat ik hem te groot vind, maar als de koploper driedelig uitkomt dan rijd de koploper zeker op mijn baan