Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Railpromo failliet verklaard

Gestart door LordSinclair woensdag 07 augustus 2019, 14:27:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Railpromo failliet verklaard
Een leuk bedrijf met speciale treinen is failliet verklaard  :(

Citaat van: https://www.lxa.nl/nl/artikelen/insolventierecht-herstructureringen/lxa-aangesteld-tot-curator-van-railpromo-cs/
Bij vonnis van de Rechtbank Limburg, locatie Roermond, d.d. 6 augustus 2019 zijn in staat van faillissement verklaard de besloten vennootschappen met beperkte aansprakelijkheid Railpromo B.V., Railpromo Fleet Services B.V. en Lucatu B.V. met benoeming van mr. S.J.O. de Vries tot rechter-commissaris en aanstelling van mr. Maurice Winkels tot curator.
Re: Railpromo failliet verklaard
Gelukkig ligt over 5 weken het Roco h0 modelletje in de winkel...... :D
Re: Railpromo failliet verklaard
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Railpromo failliet verklaard
Jammer leek zo goed georganiseerd, blijkbaar is de praktijk toch anders

Mijn ritje met de Dinnertrain gelukkig volbracht, maar dit is erg sneu voor degenen die nog geboekt hebben,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: Railpromo failliet verklaard
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Railpromo failliet verklaard
Daar gaat mijn 558 euro. Ik had voor 27 oktober geboekt om mijn 65ste verjaardag te vieren. Opstapplaats Ede, mijn geboortedorp.  :-(

Ik heb net gelijk maar een mail naar de curator gestuurd en me daar aangemeld als schuldeiser, zal wel niet veel uitmaken.
Re: Railpromo failliet verklaard
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Railpromo failliet verklaard
 @citaat Oei dat is wel heel erg sneu  :O
Hopelijk komt er een doorstart een vervangende rit of iets dergelijks..

Lijkt erop dat zo iets organiseren in Nederland bijna niet meer mogelijk is zonder vrijwilligers/museumloc enz..
Re: Railpromo failliet verklaard
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: Railpromo failliet verklaard
 @citaat @citaat

Dat is balen Kees, hopelijk zie je nog iets terug van je inleg.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Railpromo failliet verklaard
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Railpromo failliet verklaard
Je baalt inderdaad. Gelukkig had ik alleen tegen de familie gezegd dat ze 27 oktober in hun agenda moeten reserveren voor mijn (uitgestelde) verjaardag. Het zal nu wel een glaasje ranja met rietje (van papier) en een plak cake worden.  :D
Re: Railpromo failliet verklaard
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Railpromo failliet verklaard
Dinnertrain maakt een doorstart, en zo te lezen is er ook voor de mensen die al een kaartje hadden een oplossing.

PERSBERICHT
Dinner Train maakt doorstart
’s-Hertogenbosch, 1 Oktober 2019

Train Charter Events  B.V. heeft overeenstemming bereikt met de curator over een doorstart van Dinner Train dat op 6 augustus failliet ging.

Voor het faillissement vertrok de Dinner Train vanuit 37 verschillende steden om haar gasten een 4-gangen menu aan te bieden in samenwerking met een aantal vaste horeca partners.

Op dit moment staan er weer 15 verschillende steden gepland als vertrekpunt. De uitgangspunten van het concept blijven onveranderd. Een rondrit begeleid door een diner. Wel is er gesleuteld aan een aantal aspecten zoals onder andere service, inhoud van het menu en het aantal ritten dat per week gereden gaan worden.

Voor het gehele persbericht zie: https://dinnertrain.eu/pers
Re: Railpromo failliet verklaard
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Railpromo failliet verklaard
Toch nog een treinritje, mooi meegenomen.  :) :) :) :) :) :) :) :)