Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Hoeveel waard is m'n treinbaan?

Gestart door kilianG zaterdag 03 augustus 2019, 17:29:46

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
 @citaat Heb ook die indruk....😉
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
@citaat en  @citaat @citaat

Helaas voor u is Catawiki niet beursgenoteerd, dus uw indruk is helaas niet goed.
En ter informatie: Behalve er een paar keer iets (te duur) gekocht te hebben in het verleden, heb ik niets met Catawiki. Zoals al terecht opgemerkt is, zijn de prijzen, die geboden worden mij ook veel te hoog geworden. Dus heb ik enigszins geleerd om te gaan met mijn begeerte.  :D
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Wat Olav ook al opmerkte Catawiki vervuild Marktplaats. Op mijn zoektocht naar TEE materiaal zijn 65% van de advertenties van Catawiki.
Geen vraagprijs, algemene omschrijving en link naar hun website, terwijl marktplaatsregels duidelijk aangeven dat extern linken niet toegestaan is.
Zal wel een lucratieve deal onder liggen..... Marktplaats = Ebay = Amerikaans = Geld, en wie betaald bepaald.......
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Bij ebay.de heb je daar geen last van.

Cees
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Ik vind het ook rond uit storend bij marktplaats al de catawiki reclame.
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Niet alleen marktplaats in België tweedehands ook .
Dat deze sites leven van reclame . En ok dat begrijp ik .
Maar ieder object word getoond .
Dat stoort me .
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Lid sinds: 2019

You never fail until you stop trying

offline
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Citaat van: hmmglaser op vrijdag 03 juli 2020, 19:30:32
Ik vind het ook rond uit storend bij marktplaats al de catawiki reclame.

Ben blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft... het is echt storend. Soms scroll ik diagonaal lezend of ik iets leuk zie en elke maal als ik dan denk mmm dit is leuk: Catawiki.
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Ruim de helft van de modelspooradvertenties die interessant voor mij zijn is catawiki, bloedirritant!  Ik scroll dan meteen door. Ik merk al dat ik onbewust al minder vaak op marktplaats zoek voor modelspoor.  Op de Facebook verkoopgroepen  heb je het verschijnsel dat de prijs dan gratis,€1 of heel van €12345 is,en dan in de advertentie staat dan bieden,zet er gewoon een vraagprijs bij,dan is het voor iedereen duidelijk, en de grapjassen die dan de helft of minder bieden gewoon niet op reageren.
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: Hoeveel waard is m'n treinbaan?
Gewoon met zijn allen weer naar de beurzen, kun je altijd nog wel eens een mooi koopje vinden.
Mijn ervaring is wel dat de speciale(re) artikelen vaak niet op Catawiki voorkomen, is veel opkopen partijen en die met mooie foto's verkopen.
Op marktplaats zoeken met je standaard steekwoord en in afwijkende categorieen, of je steekwoord met spelvauten levert nog wel eens een verrassing op.
De standaard artikelen (voor mij TEE) laat ik vaak al links liggen, prijzen zijn de afgelopen jaren veel te hard gestegen.
Af en toe nog wel eens een lokje van de oude DC merken of andere snuisterijen.
Vroeger ergerde je jezelf aan alle rommelmarkten en beurzen waar je voor Jan L^% naar toe ging, en waar ook bulten rommel en grote handelaren de markt verziekten, en dat gebeurt nu digitaal. Een neusje krijgen voor de kleine man en graven bij dat ene kraampje heet tegenwoordig "digitaal filteren"

Stay calm, stay safe, stay home and enjoy the railway hobby  ;)