Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Brawa Dieselloc

Gestart door v200marklin dinsdag 22 januari 2008, 22:37:00

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Brawa Dieselloc
Lid sinds: 2006

offline
Brawa Dieselloc
Onlangs mooie Brawa Loc gekocht, rijdt op 1ste gezicht wel aardig, maar bij een bochtwissel gaat het vaak fout :shock: 8)

En waarom ? , omdat ze bij Brawa nog niet door hebben dat jej de sleper RECHT onder de wielstellen moet plaatsen, en niet zo dat de sleper 2 cm achter het wiestel uitsteekt, want dan wordt het geheel een cm of 9 en dus te lang, dan maakt de sleper sluiting :roll: :|

Dat gaan we dus veranderen :P

Wat bereft "vreemdgaan" gaat het er steeds beter uitzien voor Tante M :P,
Roco vaak massaproblemen, Brawa dit gezeur, de Piko Loc gaat nog als een speer.

Mvg Gert
Re: Brawa Dieselloc
ATSF2
gast

Re: Brawa Dieselloc
Hoi Gert

Ik deel je mening niet!!!!!

Ik nodig je uit aankomend weekend naar Houten te komen en bij de spoorbaan van M-track te komen genieten van Fleischman, Brawa en Roco lokomotieven. Uiteraard rijdt er ook Marklin materiaal rond.

Toeschouwers verbazen zich vaak over de sublieme rijeigenschappen van de vreemdgangers.

Jos
Re: Brawa Dieselloc
Blausee-Mitholz
gast

Re: Brawa Dieselloc
Citaat van: ATSF2 op dinsdag 04 maart 2008, 23:01:52
Ik deel je mening niet!!!!!

Is sterk afhakelijk van welk model het betreft. Er zijn modellen met problemen, er zijn modellen die lopen als een zonnetje  8)

Mvg, Johan.
Re: Brawa Dieselloc
Freak
gast

Re: Brawa Dieselloc
Citaat van: ATSF2 op dinsdag 04 maart 2008, 23:01:52
Toeschouwers verbazen zich vaak over de sublieme rijeigenschappen van de vreemdgangers.
Kan niet anders zeggen als geheel mee eens.

Mvg,
Peter
Re: Brawa Dieselloc
Lid sinds: 2006

Werkspoor Amsterdam

offline
Re: Brawa Dieselloc
Ik heb een dieseltreinstel van brawa (Talent), met deze heb ik maar op 1 wissel problemen en enkel in 1 richting.
Verder rijdt dat ding geweldig mooi dus weg gaat ie niet :D
Ik heb de wissel trouwens gemarkeerd zodat ik die kan vermijden op de route, ik zoek later wel uit of ik aan de sleper iets zinnigs kan doen.
Re: Brawa Dieselloc
Andere sleper monteren wil wel eens helpen, BRAWA heeft ook korte, sinds kort. Wim
Re: Brawa Dieselloc
Lid sinds: 2007

offline
Re: Brawa Dieselloc
Citaat van: Vinysie op woensdag 05 maart 2008, 12:24:15
Ik heb een dieseltreinstel van brawa (Talent), met deze heb ik maar op 1 wissel problemen en enkel in 1 richting.

Datzelfde probleem had ik ook met de Brawa Talent. Dat zat echter niet in de sleper, maar in een wat ver uitstekende zandstrooier die de verhoogde puko's van het afbuigende spoor raakte.

Met vriendelijke groet,

Aldert
Re: Brawa Dieselloc
Citaat van: ATSF2 op dinsdag 04 maart 2008, 23:01:52
Toeschouwers verbazen zich vaak over de sublieme rijeigenschappen van de vreemdgangers.

Ik kan de mening van Jos beamen ik ben regelmatig toeschouwer (mede Machinist) van zijn treinen.
Echt geweldig om te zien rijden.

Groeten Martin