Citaat van: bellejtvoor de rijrichting gewoon de motordraden omkeren
Dat is inderdaad een oplossing, maar toch vind ik het gek dat dat nodig is. Voor nu heb ik deze oplossing toch maar toegepast dus bedankt.
Citaat van: wisselsDe overgebleven gele en grijze draden aan de groene en paarse draad van de esu decoder koppelen. De sluitlichten zijn dan via aux1 en resp. Aux2 schakelbaar
Dit werkt en ze zijn dan ook schakelbaar (zoals gewenst), maar het zou mooi zijn als het wisselt met de rijrichting. Nu kan ik aan één zijde de front- en sluit seinen tegelijk laten branden. Weet je toevallig ook hoe ik dit schakelbaar maak? Is dit een kwestie van CV's instellen?
Citaat van: huubOpmerking: niet alle M*locs hebben de sleper aan de voorzijde zitten; er zijn uitzonderingen .......
Goed om te weten. Maar deze loc heeft dat in ieder geval wel. Ik heb dat nog getest voor het ombouwen.
Citaat van: hmmglaserIk heb het vermoeden dat je je zelf meer werk op de hals hebt gehaald dan dat noodzakelijk is,deze lok(uit set 29256 met alleen een horn)heeft als het goed is een MTC21 drager print
Dat was inderdaad mooi geweest maar ik heb een 8 pins M4 decoder. Die komt uit een oude 1650 doe ik in de verkoop wil doen.
Citaat van: hmmglaserTevens heeft de led print geen voorschakelweerstanden dus er MOETEN weerstanden tussen
Bedankt voor de waarschuwing, maar dat staat ook netjes in de handleiding van ESU. Ik doe ook zeker niet zomaar wat en doe alleen dat waarvan ik zeker ben wat ik aan het doen ben. Zo niet, of ik twijfel en ik kan het nergens vinden dan schakel ik het forum in. Zoals nu.