Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

goederenloods

Gestart door peterke33 zondag 07 juli 2019, 11:22:14

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
goederenloods
peterke33
gast

goederenloods
Hallo Spoorvrienden

Ik wil graag deze loods aankopen, alleen is deze blanco moet ik deze eerst behandelen met een plastiek primer dan de kleur.
Of zet ik er gelijk een kleur op die ik wil hebben.

www.alsacast.nl/nl/baksteen-goederenloods.html
Re: goederenloods
Lid sinds: 2010

offline
Re: goederenloods
In de handleiding staat als het goed is wat je moet doen. Goed schoonmaken en dan kan je hem schilderen. De kits zijn hetzelfde als die van Artitec qua materialen. Dus denk dat je hier wel wat aan hebt: Algemene bouw- en schilderbeschrijving

Groet Ronald.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2017

offline
Re: goederenloods
Goede vraag, ik neem aan dat je deze pagina al hebt gezien op hun website:
https://www.alsacast.nl/nl/service/instructie-model-bouwpakketten/

Aangezien ze het zelf over meerdere lagen hebben (met verf op olie basis) zou ik zeggen dat een primer geen kwaad kan (mijn ervaring alleen niet met hun modellen), maakt het schilderen ook een stukje makkelijker als je verf op waterbasis wilt gebruiken/hebt.
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Citaat van: ronaldk op zondag 07 juli 2019, 12:04:31
In de handleiding staat als het goed is wat je moet doen. Goed schoonmaken en dan kan je hem schilderen. De kits zijn hetzelfde als die van Artitec qua materialen. Dus denk dat je hier wel wat aan hebt: [/url=http://www.artitec.nl/index.php/nl/bouwen-en-schilderen-stap-voor-stap/32-artitec-algemene-bouw-en-schilderbeschrijving] Algemene bouw- en schilderbeschrijving[/url]

Groet Ronald.

Dank je wel ik heb hier nog geen ervaring mee, dus even ontvetten in lauw water met een sopje


Citaat van: MdBruin op zondag 07 juli 2019, 12:14:30
Goede vraag, ik neem aan dat je deze pagina al hebt gezien op hun website:
https://www.alsacast.nl/nl/service/instructie-model-bouwpakketten/

Aangezien ze het zelf over meerdere lagen hebben (met verf op olie basis) zou ik zeggen dat een primer geen kwaad kan (mijn ervaring alleen niet met hun modellen), maakt het schilderen ook een stukje makkelijker als je verf op waterbasis wilt gebruiken/hebt.

Ik heb hier nog geen ervaring mee, en ik ga Vallejo verf gebruiken dat is op waterbasis en dan inderdaad zoals je aangeeft een primer eerst.
Vind het een mooie loods als ik ze bestel en thuis heb laat ik de vorderingen graag zien
Re: goederenloods
Württembergse K
gast

Re: goederenloods
Ik ga dat met grote belangstelling volgen Peter.
Het lijkt mij erg moeilijk maar als het lukt zoals op de foto dan is het een prachtige loods.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
Re: goederenloods
Beter geen primer gebruiken op Resin.

Het is te dik en verstopt de fijne detaillering, hetzelfde geldt voor acryl verven als Vallejo.
Dunne enamel verven (Revell of Humbrol) gaat beter, deze zelfs evt nog wat extra verdunnen.

het beste resultaat geeft meerdere dunne verflagen. De enamel verven hechten ook veel beter.
(wordt niet voor niets aanbevolen in de beschrijving)

Succes met je project.  :)
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Citaat van: Württembergse K op zondag 07 juli 2019, 12:49:11
Ik ga dat met grote belangstelling volgen Peter.
Het lijkt mij erg moeilijk maar als het lukt zoals op de foto dan is het een prachtige loods.

Dank je wel ik ga proberen er iets mooi van te maken

Citaat van: RocnetHans op zondag 07 juli 2019, 14:07:25
Beter geen primer gebruiken op Resin.

Het is te dik en verstopt de fijne detaillering, hetzelfde geldt voor acryl verven als Vallejo.
Dunne enamel verven (Revell of Humbrol) gaat beter, deze zelfs evt nog wat extra verdunnen.

het beste resultaat geeft meerdere dunne verflagen. De enamel verven hechten ook veel beter.
(wordt niet voor niets aanbevolen in de beschrijving)

Succes met je project.  :)

Dank je wel voor de info, ik heb echt geen ervaring met resin met Revell verf ook niet.
Verdunnen kan dit met een speciale verdunner dan ?? ik zag in jou topic inderdaad Revell enamel nr85 mat die kleur is echt mooi en kan ik later indien mooi verweren met zwart en groen.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: goederenloods
Peter,

een mooi project ga je hier beginnen,dank voor het plaatsen van de link, gaf mij direct weer wat ideeën
en dan vooral de reliëf gevels, zeer mooi

ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken, blijf het weer volgen
grts Freddy
Re: goederenloods
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
Re: goederenloods
Re: goederenloods
Lid sinds: 2017

offline
Re: goederenloods
Ik wist niet dat de primer problemen gaf op resin modellen. Geeft elke primer problemen Hans of zijn er spuit varianten welke dun genoeg zijn?
De revell aqua color lijn vind ik toch nog redelijk dik, de humbrol verf is een behoorlijk stukje dunner voor mijn gevoel.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2011

offline
Re: goederenloods
Ik gebruik altijd spuit plamuur van Alabastine als primer voor resin modellen. Is zeer dun, gespoten dus, en is met wit een hele mooie basis om te schilderen.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2016

offline
Re: goederenloods
Ambitieus project, Peter. Maar het is heel mooi wat Alsacast en Artitec maken. Het vergt meer werk dan een gewoon bouwpakket, zelfs als je alles behandelt met de airbrush of de gewone verfkwast.
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt en uiteraard ben ik nieuwsgierig naar de resultaten!

Groet,

Peter
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Citaat van: Kelderspoorder op zondag 07 juli 2019, 14:58:39
Peter,

een mooi project ga je hier beginnen,dank voor het plaatsen van de link, gaf mij direct weer wat ideeën
en dan vooral de reliëf gevels, zeer mooi

ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken, blijf het weer volgen
grts Freddy

Ik vind deze loods wel iets hebben, eens iets anders dan de standaard loodsen die je kan kopen.

Het is voor mij de eerste keer dat ik zo iets ga schilderen
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Citaat van: Maarten op zondag 07 juli 2019, 18:46:31
Ik gebruik altijd spuit plamuur van Alabastine als primer voor resin modellen. Is zeer dun, gespoten dus, en is met wit een hele mooie basis om te schilderen.

Ik heb hier echt geen ervaring mee, dus of een primer goed is weet ik niet.
Als ik de loods aankoop en ze binnen heb, ga ik even naar de modelbouwwinkel en vraag daar de nodige info en verven.

Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Citaat van: BlikkenTinus op zondag 07 juli 2019, 22:09:28
Ambitieus project, Peter. Maar het is heel mooi wat Alsacast en Artitec maken. Het vergt meer werk dan een gewoon bouwpakket, zelfs als je alles behandelt met de airbrush of de gewone verfkwast.
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt en uiteraard ben ik nieuwsgierig naar de resultaten!

Groet,

Peter

Peter

Ik heb hier geen ervaringen mee, dit zal de eerste keer zijn lijkt me een leuke uitdaging om dit maken.
Of ik met de airbrush ga werken, denk het wel dan in meerdere lagen zal mijn vorderingen in mijn topic posten mocht ik starten.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: goederenloods
Hoi Peter,

Heb zelf 1 gebouw gemaakt van resin, dat is het kunststof waar het van gemaakt is.
De bramen aan de gietdelen, waren voor mij althans een bron van ergernis,  en de kromme delen.
Je hebt er veel meer geduld bij nodig dan welk ander merk, en echt fijn verwerken vindt ik het niet. Dat is mijn persoonlijke mening.
Voor een beginnend project met dat resin spul zou ik eerst iets kleins proberen.
Het is maar een tip hoor, je mag ermee doen wat je wil.

M.v.g.

Hans V200.0
Re: goederenloods
Lid sinds: 2010

offline
Re: goederenloods
Hoi,

Citaat van: Hans V200.0 op maandag 08 juli 2019, 12:59:42
De bramen aan de gietdelen, waren voor mij althans een bron van ergernis,  en de kromme delen.

Er zijn een aantal zaken zoals het schuren en slijpen van de delen. In de bouwhandleiding en op de webzijdes van Artitec en Alsacast staan wat tips om met de bouwkits (resin) te werken. bijvoorbeeld: Kromme delen leg je even in heet / warm water en dan op een platte ondergrond om ze recht te maken. Maar je zal mogelijk wat meer geduld moeten hebben dan bij "standaard" bouwkits. Hetzelfde geeft ook bij Laserbouwkits, dat is ook een iets andere manier van werken dan standaard plastiek.

Groet Ronald.
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Ik heb al het een en ander opgezocht van hoe bv als de muren krom zijn die in goed warm water leggen.
Wil graag eens een ander soort gebouw maken, ik hou wel eens van een uitdaging en dit lijkt me wel leuk.

Als het echt tegen slaagt dan ja is het maar eenmalig he ik zal de vorderingen hier posten indien.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2011

offline
Re: goederenloods
Als er geschuurd , gevijld moet worden doe ik dat altijd in combinatie met water. Het stof kan behoorlijk gevaarlijk zijn. Een kennis van me heeft ooit een huidreactie gekregen in zijn neus een keel. Dus zoals bij alles, blijft nadenken wat je doet.
Verder is met resin delen bouwen wel iets anders dan een Faller doosje plakken. Zoals anderen ook reeds opmerkten. Persoonlijk vind ik het veel meer modelbouwen in een hogere klasse.
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Maarten

Dank je wel, ik zal alvast wat stofmaskers gaan halen. Heb hier vijlen en dremel en fijn schuurpapier liggen en potje water heb ik ook, vind persoonlijk de bouwdozen van faller wel mooi maar wil eens iets anders doen en die loods vond ik zo mooi ga er een oude verweerde loods van maken. Aan de opstelsporen daar een verlaten hoekje maken verder vertel ik nog niet te veel.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
Re: goederenloods
Peter,

Ik begin binnenkort aan het Alsacast koelhuis (half model) zie onder.
Het is inmiddels binnen en ik kan je vertellen dat de onderdelen uitermate vlak zijn.
Met het bouwen verwacht ik dan ook geen problemen, het is het schilderen en zorgen dat de fijne detaillering
behouden blijft waar het om gaat.  :D
Re: goederenloods
Lid sinds: 2017

offline
Re: goederenloods
Een dremel zou ik niet zo snel gebruiken, ik heb het idee dat resin niet zo hard is als de pakketten van bijvoorbeeld faller. Met wat geduld kan je met een vijltje en schuurpapier heb je een meer gecontroleerde actie. Een stofkapje heb je dan ook niet zo snel nodig, maar je kent je eigen gezondheid beter als ik.
Ook van een faller kit is iets heel moois te maken, bij deze kits moet je zelf meer doen aangezien de onderdelen niet in een kleur gemaakt zijn. Veel plezier met het bouwen en personaliseren van de kit, ben benieuwd naar het resultaat.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2008

offline
Re: goederenloods
Ik heb al verschillende bouwsels van Alsa maar ook van die ander gemaakt, maar heb geen problemen ondervonden met
kromgetrokken delen.
De vliezen bij bijv. raam- en deurgaten moet je weghalen; mij lukte dat goed met een scherp Exacto mesje langs de kozijnen.
Soms heb je inderdaad een aangietblok; da's goed weg te zagen.
Het schuur/zaagstof is inderdaad vervelend, en kan soms irritatie geven. Voorzichtigheid is altijd goed. Als je een F/K/V/A kit
lijmt met bijv. MEK, moet je ook goed ventileren. Maar ook gewone plasticlijm kun je beter niet pal onder je neus gebruiken.
Ik denk dat je het bouwen met resin best leuk gaat vinden.
Succes, en ik ben benieuwd naar het resultaat.

Wim
Re: goederenloods
Lid sinds: 2010

offline
Re: goederenloods
Hoi,

Citaat van: RocnetHans op maandag 08 juli 2019, 22:17:04
Het is inmiddels binnen en ik kan je vertellen dat de onderdelen uitermate vlak zijn.

Het gietvlies op de foto's is gemakkelijk te verwijderen door een stuk schuurpapier op werkbank te leggen. En daar het werkstuk over te halen. Zie ook de bouwbeschrijving. Dat is een gebruikelijke manier. Dan hoef je niets te snijden.  ;)

Groet Ronald.
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Hans

Wauw inderdaad de details zoals buizen en zo zitten al aan het gebouw, dus als ik het dan goed begrijp schilder jij alles in een kleur.
Dan pas later de details zoals de buizen en andere dingen in een andere juiste kleur, zo zal ik het toch doen of is dat verkeerd.

Wim

Dank je wel voor de nuttige info, dit gaat mijn eerste gebouw zijn van dit merk.
Heb schuurpapier heel fijn scalpel mes heb ik ook als schoenmaker had ik vroeger veel te maken met fijn stof zoals leder vijzels en rubber vijzels.
Heb ook heel met acceton gewerkt om schoenen te ontvetten en daarna te schilderen, moet enkel een potje mek gaan halen dat is van het merk bison dat vind ik de bouwmarkt wel
Ook heb ik veel met secondenlijm gewerkt, omdat de zolen van schoenen hardnekkig zijn om te lijmen door de samenstelling van de plastiek die er in zit.

Ik ga het gebouw toch aankopen, het lijkt me enorme uitdaging om alles mooi en netjes te doen en ik krijg hier veel tips dus verkeerd kan het niet gaan volgens mij.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2010

offline
Re: goederenloods
Peter,

Je schildert inderdaad alles het best eerst in een basiskleur.

Maar soms is het handiger van hoog naar dieper te werken.

Om onder regenpijpen te komen is het handig die eerst even grijs aan te zetten en dan de steenlaag eronder van de basiskleur te voorzien.
Anders lukt het je niet de hele regenpijp te schilderen zonder de muur weer te raken.

Het is gewoon beginnen en waar het misgaat over doen tot het resultaat is wat je verwacht.

Ik schuur dit spul altijd met watervast schuurpapier. En dan tussendoor uitspoelen als het vol schuursel loopt.
En dan lekker grove korrel. Anders schiet het niet op.
Ben zet altijd de schuurmachine op de achterkant van gevels als ze te dik zijn. ( volgens zijn eigen info)

Succes en maak er wat moois van.
Robin
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Robin

Dank je wel dat is een gouden tip, ik ben gewoon om faller huisjes en dergelijke te doen.

Nu wil ik eens een mooie leuke uitdaging hebben, en ik ga eerst kijken wat er in het grijs en andere kleuren moet komen.
Dan inderdaad zoals je zij (typte) de kleur van de baksteen, dan alles weatheren met poeders.

Ik heb al een lijstje klaar liggen wat ik allemaal moet gaan kopen, watervast schuurpapier grof staat er ook bij verven ga ik horen in mijn modelbouw winkel. welke keur en of de verkoper een primer aanraad of niet (hij heeft veel heel veel ervaring met airbrush en verf)

Dank je wel ik ga ze morgen bestellen de loods duurt 3-10 dagen voor ik ze heb

Groeten
Peter
Re: goederenloods
Lid sinds: 2010

offline
Re: goederenloods
Peter,

Gewoon aan rotzooien totdat het er goed uitzien.
Je missers zijn reparatie plekken.
En die heb je genoeg op zo een oude loods.

In mijn bouwdraadje staan genoeg projecten met resin gevels.
De zaag gaat erin en ze worden opgestapeld.
Ik heb ook een gevel met balkons waar de diepe delen open zijn geboord geeft een leuk effect in het donker.

Mvg Robin
Re: goederenloods
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: goederenloods
In mijn draadje heb ik een tijd geleden het verven en bouwen van mijn garnalenkottertje gepost.
Ik was begonnen met het ontbramen gewoon rustig met een scherp mesje en schuurpapiertje.
De onderdelen allemaal schoon gepoetst met een nieuwe tandenborstel en een beetje JIF.
Als verf heb ik voor de meeste delen Humbrol Enamel gebruikt, zoals eerder geschreven, met een prikkertje de verf onderuit het potje halen, beetje verdunnen en kwasten maar.



Uiteindelijk was dit het resultaat.

Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Tom

Dank je wel voor de foto's, ik volg jou bouwdraadje heb alles goed gezien en gelezen.

Het gaat voor mij een mooie uitdaging zijn die loods, dit gaat vast mooi staan op mijn baantje.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2015

offline
Re: goederenloods
Dat is een mooie loods Peter, heb j ehem al bested? ik ben benieuwd hoe hij er uit komt te zien, maar weet zeker dat het mooi word.

Gr,
Arnold
Re: goederenloods
Ben den Hollander
gast

Re: goederenloods
Citaat van: peterke33 op dinsdag 09 juli 2019, 21:04:34

.....verven ga ik horen in mijn modelbouw winkel. welke keur en of de verkoper een primer aanraad of niet (hij heeft veel heel veel ervaring met airbrush en verf)


Je kunt beter luisteren naar wat hier gezegd wordt. Primer is niet aan de orde, enamel verven toepassen, ontvetten met Cif wat Tom zegt en klontjes verf onder uit het potje verdunnen met terpentine. Dat doe je op een plankje en daar kun je ook kleurtjes op mengen. Verf in het potje vooral NIET doorroeren. ;)



Advies: begin met een klein pakketje van een huisje of een schuurtje. Dan doe je een beetje ervaring op met resin. En pak een goede dun vloeibare secondelijm.



Dezelfde loods, ander merk:



Gr, Ben.



Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Hoi Ben,

Dank je wel, het is en zal voor mij de eerste keer zijn dat ik met resin ga werken.
En die loods is mooi en ja die wil ik ook bouwen, zijn er bv nog losse onderdelen voor te krijgen want op de foto
zie ik dingen die ik niet bij jou zie zoals afzuiging.
Soms wil ik denk te groot gaan, en ik zal eens kijken voor een klein doosje schuurtje is inderdaad mss het beste om het te leren.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: goederenloods
Peter, losse onderdelen heb je niet nodig alles wat je op de foto ziet zit er bij.
Kan misschien verschil zitten tussen de 2 fabrikanten maar dat zal niet zo heel veel zijn denk ik.
De onderdelen die er bij zitten zie je hier.
Re: goederenloods
Ben den Hollander
gast

Re: goederenloods
 @citaat Da's een andere, Peter wil deze:

Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Tom
Heb geen idee van wat en hoe, er bij zit ik had die loods ook al gezien maar die wil ik niet (nog niet).

Ben
Inderdaad die loods bedoel ik, maar op de foto van de doos zie ik dingen die er niet zijn op de foto die je hebt gepost.



als je op de foto kijkt, dan zie je aan de zijgevel een soort blazer hangen.
Daarom mijn vraag ik hou van die details

PS; dank voor de hulp en info omtrent resin en het bouwen en schilderen
Re: goederenloods
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: goederenloods
Shit Happens, verkeerde plaatje gepost.  :?
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
 @citaat Tom

Is niet erg hoor, mss toch even de tip van Ben doen klein beginnen en dan grotere doos bouwen ??
Want ik heb echt 0.00 ervaring met resin, daarom zoveel vragen het gaat tenslotte toch om 45.00 euro
Re: goederenloods
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: goederenloods
Heb op fb nog wel deze 2 plaatjes gevonden, lijkt mij dat het gewoon helemaal compleet is.
Maar inderdaad kan je beter met een klein huisje beginnen, kan je ook geen grote buil vallen  :-)

Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Tom
Ik had inderdaad ook die foto's gevonden, en zoals je zelf zegt en Ben Hans V200.0 zij het ook al begin niet te groot want resin is blijkbaar anders dan de bekende merken die al gemaakt heb.
Dus de kogel is door de kerk en ik ga met iets klein aan de slag, zoals je mooi verwoord geen grote buil vallen  :P
Re: goederenloods
Lid sinds: 2008

offline
Re: goederenloods
Citaat van: peterke33 op woensdag 17 juli 2019, 15:10:39
Inderdaad die loods bedoel ik, maar op de foto van de doos zie ik dingen die er niet zijn op de foto die je hebt gepost.


Peter,

mijn ervaring is, dat allerlei details die op de dozen getoond worden er ook echt bij zitten.
Volgens mij hoef je je daarover geen zorgen te maken.

Gewoon kopen, uitproberen, zoals al door meerdere bouwers is aangegeven.
Dat je bang bent om direct zo rigoreus te werk te gaan als Ben, begrijp ik wel hoor :-) :P
Zo'n grote zaag zomaar in zo'n klein kitje zetten vind ik nogal wat. :D

Succes.
Wim
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Hallo Allen

Wil even iedereen bedanken voor de super fijne uitleg en info die ik kreeg, ik ga toch die loods en mss iets klein aankopen.
Dan ook de nodige verf die nodig is voor de resin, dan word het lekker bouwen
Re: goederenloods
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: goederenloods
 @citaat Spannend, neem wel de Enamel verf en geen Acryl.
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Tom

Spannend word het zeker, er gaat een nieuwe wereld open voor me  :-) :-), er zit een lijst bij welke kleuren je nodig hebt dus word naar de modelbouw winkel rijden
Re: goederenloods
Lid sinds: 2019

online
Re: goederenloods
Citaat van: iTom op donderdag 18 juli 2019, 14:51:29
@citaat Spannend, neem wel de Enamel verf en geen Acryl.

Tom,

waarom Enamel?   Acryl is toch veel makkelijker voor schoonmaken?
Ik ben ook beginner in deze dingen en heb geen idee wat best is.

Patrick
Re: goederenloods
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: goederenloods
 @citaat Patrick, dat is op advies van de fabrikant, maar ook vanwege de kennis en ervaring van andere bouwers.
Re: goederenloods
nobody
gast

Re: goederenloods
 @citaat  @citaat  Resin is ietwat vettig. Acryl "pakt" niet zo goed.
Re: goederenloods
Lid sinds: 2019

online
Re: goederenloods
ah ok, dat wist ik niet.
Re: goederenloods
peterke33
gast

Re: goederenloods
Zo de kogel is door de kerk gejaagd, morgen ga ik de loods bestellen

Wil iedereen bedanken voor de fijne adviezen raad en tips en tricks die ik kreeg, heb ook wat gelezen op www dus dat komt wel goed.
Re: goederenloods
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: goederenloods
Hoi Peter.
Het is een flinke stap om van plastic naar resin over te stappen.
Maar met de juiste (hulp) middelen en verf, is het zeker mogelijk om iets bijzonder fraais te kunnen creëren.
Op mijn baan staan ook een paar resin gebouwen maar deze heb ik kant en klaar gekocht.

Veel plezier en succes met de bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.