Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Felicitatie hoekje

Gestart door flyerman zaterdag 06 juli 2019, 12:50:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Felicitatie hoekje
Lid sinds: 2015

offline
Felicitatie hoekje
Ik wil niet zuur klinken, maar is het niet verstandiger om een felicitatie hoekje te maken ipv dit in de bouwtopics te doen.

Ik lees regelmatig de bouwtopics door uit interesse en ideeën op te doen. Maar dan blijkt er weer een gebeurtenis te zijn waardoor er pagina's felicitaties volgen. Beetje topic vervuiling en moeilijk om het topic te blijven volgen.

Geen idee of dit puur mijn idee is of dat er ook andere forumleden zo over denken.
Re: Felicitatie hoekje
Lid sinds: 2006

offline
Re: Felicitatie hoekje
Helemaal mee eens. Treurig of heel fijn nieuws (buiten de modelspoorwereld) hoort in E-cafe thuis. Of nog beter helemaal niet.
3railforum begint steeds meer op Facebook te lijken.

Ik zou dan ook geen felicitatie hoekje maken maar wel een felicitatiehoekje.
Re: Felicitatie hoekje
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Felicitatie hoekje
Martin en andere lezers,
al sinds jaar en dag hebben we onder "het Trefpunt"
de optie "Clubhuis"

Dat is oa bedoeld voor de felicitaties en daar wordt ook veelvuldig gebruik van gemaakt.

Wat nodig is, is zelfdicipline van de Forumgebruikers
Re: Felicitatie hoekje
Lid sinds: 2015

offline
Re: Felicitatie hoekje
Daar horen de felicitaties en andere dingen inderdaad in thuis. Had even niet aan dat gedeelte van het forum gedacht.

Persoonlijk irriteer ik me mateloos aan deze pagina lange felicitaties, het blijft tenslotte een forum voor treinen. Het leidt ook de aandacht van het onderwerp in betreffende post af.