wasrschijnlijk waren de rechte rails even op .
Citaat van: Gertjan H op maandag 09 december 2019, 21:29:46Mooie grote ruimte en al best ver gevorderd.Maar dat slingerspoor....is dat wel praktisch. Levert dat geen problemen of op z'n minst een vreemd (onrustig) gezicht op, wanneer daar een sleep overheen rijdt?gr. GertjanGezien de hoogte en ligging van deze slinger wordt dat een lokaalbaan bergspoortje. Daar zullen dus geen "slepen" komen. Een lok met 2 of 3 wagentjes die zich langs een bergwand kronkelen kan best. Geef er maar een slinger aan.
Mooie grote ruimte en al best ver gevorderd.Maar dat slingerspoor....is dat wel praktisch. Levert dat geen problemen of op z'n minst een vreemd (onrustig) gezicht op, wanneer daar een sleep overheen rijdt?gr. Gertjan
De locatie/scenery moet spaans worden: = uitdaging
Och, natuurlijk. Dat ik daar niet aan gedacht heb.Dank je wel.Echt een mooie hoogoven.Alleen nog wat ?wegteren?.
Maar qua kleur is er nog wel wat aan te verbeteren...Succes daarmee!Groet,Peter
Leuk Wim, om de Walthers hoogoven te zien zoals hij gebouwd moest worden volgens het boekje. Ik ben inmiddels zo gewend aan mijn eigen geknutselde variant van het hele gevaarte dat ik weer even wennen moest.Maar qua kleur is er nog wel wat aan te verbeteren...Succes daarmee!Groet,Peter
Leuk kadootje! Nu wil ik ook een vrouw!
Als dat zo is wil ik daar ook een filmje van