Citaat van: wimpietje op zaterdag 03 oktober 2020, 07:13:51
Dag Michel, ook vroeg op zo te zien...
, alles goed met jou?
Wim,
ja, een hele slechte slaper en in plaats van maar te blijven liggen ga ik er dan maar uit. Een beetje lezen, eventueel wat eenvoudige dingen aan de treinbaan doen. Totdat ik weer echt slaap krijg. Soms slaap ik maar 2 tot 3 uur per nacht.
Verder gaat alles zo z'n gangetje.
Afgelopen week wat bezig geweest met verlichting in passagierswagons maken, waarbij ik 1 sleper gebruik voor meerdere wagons en met een simpele decoder via een miniatuur relais de verlichting laat branden. De sluitverlichting op de laatste wagon gaat wel direct op de decoder. Wagons koppelen met stroomvoerende koppelingen.
Inmiddels heb ik 4 reeksen staan. De complete Simplon Oriënt Express (8 wagons), een rijtje Donderbussen (4), een rijtje van de DB (4) en 4 wagons van K. Bay. STS. B. achter een Class S3/6 Hochaxige cq. Highstepper. En de Union Pacific Streamliner wagons (set van 6) staan in bestelling.
De Simplon Express is eigenlijk te lang voor mijn baan en dus gaat deze rijden met 4 wagons er achter. Er zijn twee bagage wagons waarbij bij een de sleper onder hangt en de decoder in zit. Ik ga kijken dit te kunnen kopiëren, om deze ook in de andere bagage wagen te plaatsen.
Ik denk niet dat mijn schaduwstation deze winter af zal zijn. Er is nog te veel werk voor hetgeen ik in gedachte heb. Maakt niet uit. Ik heb geen haast en heb er nog steeds veel plezier in. Ik kan er behoorlijk wat rust in kwijt.
Groeten,
Michel