Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

CS2 update mislukt

Gestart door apjefferson woensdag 05 juni 2019, 12:57:16

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
CS2 update mislukt
Lid sinds: 2012

Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen.

offline
CS2 update mislukt
Hallo allen,

Bij deze een vraag. Ik heb mijn CS2 geprobeert te updaten via internet maar nu komt hij niet meer verder dan de laadpagina met een "volle status streep" (zie foto). Het is een 60215. Iemand enig idee hoe een reset uit te voeren?
Ik hoor het graag.
mvg,
Jeffrey
Re: CS2 update mislukt
Lid sinds: 2007

Windhoven

offline
Re: CS2 update mislukt
Update van welke versie naar welke versie? Update kan lang duren 30 á 45 minuten.
Re: CS2 update mislukt
Lid sinds: 2012

Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen.

offline
Re: CS2 update mislukt
Hallo Johan,
De update had van 4.2 naar 4.2.8 moeten gaan.
Uiteindelijk heeft hij 5 uur aangestaan in deze stand zonder enige verandering. Vlak voordat hij overging naar deze pagina heb ik nog een "sleep3" melding op het beeld langs zien komen.
Re: CS2 update mislukt
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: CS2 update mislukt
ik zou het gewoon weer opnieuw proberen.
Wat al gezegd werd de update kan lang duren en misschien is het hier fout gegaan door een verkeerde bit o.i.d. maar uiteindelijk moet het lukken.
 
groet,

Ruud
Re: CS2 update mislukt
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: CS2 update mislukt
Hallo Jeffrey,

in omgevallen bitjes geloof ik niet, hooguit een volgelopen geheugen,  maar misschien dat dit document van Marklin helpt, hier zie ik een melding in betreft sleep3, waarna op de knop verder gedrukt dient te worden.

https://www.marklin.nl/fileadmin/media/nl/PDF_documents/Handleiding_Online_Update_CS2_versie_4.2.1.pdf

Ooit voor iemand een CS2 geupdate, en de grootste ruzie met de update opgelost door deze op een oudere USB stick te zetten, die wel correct door het CS2 herkent werd,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: CS2 update mislukt
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: CS2 update mislukt
Gewoon nog een keer updaten, hetzij via internet hetzij via de USB stick. Lukt vrijwel altijd.
Re: CS2 update mislukt
Lid sinds: 2019

offline
Re: CS2 update mislukt
Ik heb 1 keer via router geprobeerd maar beveiliging router maakte dat dit mislukte maar hij startte wel met een foutmelding op, daarna via usb gedaan en toen was alles goed. Ik doe altijd updaten via usb.