Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Mobile Station 2 update

Gestart door Schienenbus2012 dinsdag 21 mei 2019, 18:50:31

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mobile Station 2 update
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Mobile Station 2 update
Ik ben in het bezit van een Mobile Station 2 en wil graag de nieuwste update (Software-versie 3.55) geïnstalleerd hebben. Ik heb geen CS2 of CS3, is er iemand in de buurt van Duiven die wel een CS2 of CS3 heeft en mij kan helpen?
Re: Mobile Station 2 update
Lid sinds: 2012

offline
Re: Mobile Station 2 update
Ik wil wel helpen Cees, weet alleen niet, of je Echteld te ver vindt :)
Als je wilt, stuur ik je wel een PB-tje.


Groet,

Gijs
Re: Mobile Station 2 update
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Mobile Station 2 update
Ik weet Echteld heel goed te vinden, jarenlang in Kesteren gewerkt.
Bedankt voor het aanbod. Ik wacht je pb af.
Re: Mobile Station 2 update
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Mobile Station 2 update
Met dank aan Gijs is mijn Mobile Station 2 weer bij de pinken. Ik kan weer verder verzamelen zonder rare fratsen uit te moeten halen.
Re: Mobile Station 2 update
Lid sinds: 2012

offline
Re: Mobile Station 2 update
Graag gedaan Kees en tot 12 juni !

Groet,
Gijs
Re: Mobile Station 2 update
Lid sinds: 2008

zitplaatsen genoeg in de TEE

offline
Re: Mobile Station 2 update
Zelfde geldt voor mij, is er iemand die mijn MS2 kan en wil updaten, woonachtig idbv Lekkerkerk?
met groet,
Jan Willem

Re: Mobile Station 2 update
Moet je daarvoor bij een willekeurige Marklin dealer betalen? Weet iemand dat?
Re: Mobile Station 2 update
 @citaat Een goede Märklin-dealer zal het voor je regelen als je dat bedoeld. En als de dealer verstandig is zal hij daar geen geld voor vragen maar gewoon als service doen. De andere kant is als je nooit bij een een (of de betreffende) dealer komt, alleen alles via internet en beurzen koopt dan kan een dealer iets minder gemakkelijk zijn.

Groet Ronald.
Re: Mobile Station 2 update
Lid sinds: 2007

Werk op n ander nivo...

offline
Re: Mobile Station 2 update
Hallo Leo,

CiteerMoet je daarvoor bij een willekeurige Marklin betalen?
: een willekeurige Marklin leverancier niet, maar een specifieke wel waarschijnlijk.

CiteerWeet iemand dat?
: Iemand zal dat vast wel weten.

Tot zover de flauwe grapjes.

Bij de verkoper waar je je spoorspullen koopt zal het een service moeten kunnen zijn. Zo niet, kun je je afvragen naar het service niveau dat de verkoper ambieert. Echter, ga de verkoper niet om 16:00 op zaterdagmiddag lastig vallen als de winkel vol staat met mensen die nog even iets moeten halen. Doe dat op zaterdagochtend of ergens midden op de week.
Veel verkopers hebben de presentatie vitrine voor de CS3 hangen, en als deze ge-update is, kan je na toestemming van de winkelier, de update zelf uitvoeren. Lees wel nauwkeurig de handleiding door en zorg dat je begrijpt wat er gaat gebeuren. Voorkomt het nodig ge-vrummel en op getrokken wenkbrauwen.

Jan-Peter

Ik zie dat ik weer te traag ben ...
Re: Mobile Station 2 update
Dank, ik zal eens navragen ik heb niet één bepaalde favoriete winkel.
Overal waar "Marklin" op de gevel staat vind ik leuk om binnen te gaan :D
Met >30 Loks lijkt me die update wel een verademing..
Iemand al ervaring met de nieuwe versie?
Re: Mobile Station 2 update
Ik ga hem volgende week updaten bij een stadsgenoot en dan updaten we gelijk zijn ESU V60 met loksound 5 zodat deze zich ook op de CS3 met 32 functies aanmeld.
Re: Mobile Station 2 update
nee nog niet mijn MS2 heeft nog niet deze versie blijkbaar ... binnen enkele weken ga ik wel naar een CS3 gaan :)