@ Hans voorlopig blijft het alleen bij de molen. De bijbehorende schuur staat niet in de bouwhandleiding, zijn wel tekeningen van te vinden. Misschien dat de schuur een project wordt voor over één of twee jaar ook een beetje afhankelijk of de ruimte het toelaat.
Echt hout heb ik nooit overwogen. De verfmolen van Faller is ook geen hout. Mosterdmolen 'De Huisman' heb ik ook uit styreenplaat met houtmotief gemaakt. Voor deze molen was styreen dan ook de meest logische keuze. Verder zijn er ook geen andere lasercut gebouwen op de baan. Mocht iemand deze molen wel met hout willen bouwen moet dat tegenwoordig een stuk makkelijker zijn als je de beschikking hebt over een lasersnijder.
@ Henk het resultaat zal nog zeker de nodige tijd duren. Ik hoop hem tegen het eind van het jaar af te hebben. Beetje afhankelijk van tijd en de uitdagingen die ik onderweg tegenkom.
Vandaag eigenlijk maar heel weinig gedaan aan de hobby. Er waren nog een paar balken welke dikker moesten worden dus die voorzien van 2x een laag van 1mm extra per balk. Tussendoor tijdens het drogen van de lijm maar af en toe wat klein schilderwerk proberen op te pakken vandaar ook weer de ANWB motorfiets erbij. Een verlanglijstje van de nodige styreenprofielen is ook zo goed als compleet, dat wordt hopelijk dit weekend shoppen.