Hallo Marcel, het vordert gestaag. Zoals velen ben ik op alle fronten bezig. Dat houdt het spannend

Wat betreft iTrain ….ik heb de lay-out al helemaal klaar, maar de database is nog niet compleet gevuld.
ik moet van alle locomotieven nog de snelheidsmetingen doen en doordat ik de baan weer wat heb aangepast heb ik meer meldpunten dan in iTrain is gezet.
Tevens was mijn bovenste niveau nog niet aangelegd. Dat is nu wel het geval , maar alle bedrading moet nog worden aangesloten.
Dat is een heidens en vervelend karwei. Hiervan volgt nog wel een update.
Ik probeer elke dag een paar draadjes op te pakken....maar ja, nu is er weer de tuin en wordt het op het kamertje soms weer te warm.
Pas als ik alles heb aangesloten, ga ik op mijn gemak verder met iTrain. Het is niet moeilijk...leuk en toegankelijk zelfs...maar het vergt wel veel leeswerk en proberen.
Als je de logica achter de software gaat zien dan komt de rest vanzelf.
Ik heb een tekenbureau en zit de hele dag achter de PC en dan heb je niet zoveel fut meer om je nog te vermoeien met iTrain.
Dan ga ik liever knutselen. Nog een 3 jaar en dan kan ik met pensioen en dan is er tijd in overvloed....althans dat hoop ik

Zo rommelen we maar lekker door en uiteindelijk komt het resultaat vanzelf.