Nieuws: De 12,5 jaar 3railforum jubileum set is nog verkrijgbaar!! Lees alles erover in het Info Topic of bestel gelijk in onze webshop!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Scenerybouw
| | |-+  Airbrush apparaat
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Airbrush apparaat  (gelezen 4236 keer)

ronaldk

• Stamgast
    • H0: Bouw van mijn baan
Re: Airbrush apparaat
« Reactie #50 Gepost op: woensdag 19 juni 2019, 13:03:48 »

hoi,

Waar moet ik precies op letten en is dit iets waar ik wel een gokje mee kan wagen? Zou de compressor goed genoeg zijn en in hoeverre is de maatvoering gestandariseerd (kan ik ook bij deze onderdelen later opwaarderen naar een andere compressor / tankje of een andere spuit dat beter werkt bij een bepaald karweitje?)

Ga eens rustig buurten bij de eerder genoemde winkel in Almere. Je kan natuurlijk via het web bij de Chinees spul kopen. Maar of je daar als beginner gelukkig van gaat worden is de vraag. En de Chinees hoeft niet altijd goedkoper te zijn. Het voordeel van de genoemde winkel in Almere is dat je ook rustig je vragen kan stellen en daar eens kijken / voelen hoe het een en ander werkt en uitziet.

Groet Ronald.
De bouw van Poggendam: Op het 3railforum en BNLS-forum

NL-modelspoor

• Stamgast
  • 🌬️ Windhoven
    • Windhoven
« Reactie #51 Gepost op: woensdag 19 juni 2019, 14:13:35 »

@citaat @citaat met die bedragen vanuit China kan je pakketje nog wel eens duur worden als je het in ontvangst neemt. Bijkomende kosten zoals BTW en inklaringskosten.
Johan

Gezocht: Roco Railpro Fccpps 988-0 | (--[ I'm a train, I'm a train, I'm a chook-a train ... yeah ! ]--)

Kelderspoorder

• Stamgast
  • Ich praot th๓es idderen daag Limburgs.
« Reactie #52 Gepost op: woensdag 19 juni 2019, 20:54:30 »

ik heb een soortgelijke, ook gekocht bij de Chinees,
als beginneling vond/vind ik dit best een goede aankoop
ben er heel tevreden mee, het voldoet aan al mijn verwachtingen

grts Freddy
De kans is erg groot dat het licht aan het einde van de tunnel de koplichten zijn van een aankomende trein.