Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Baan in ITrain

Gestart door Hans 2.0 TDI vrijdag 03 mei 2019, 11:45:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Baan in ITrain
Lid sinds: 2011

C-railer

offline
Baan in ITrain
Bijgaand mijn huidige baan en nu ''getekend'' in ITrain. Nog lang niet klaar maar het begin is er  :D :D
Re: Baan in ITrain
Lid sinds: 2006

offline
Re: Baan in ITrain
Hans, stel je vragen omtrent iTrain gewoon op de plaats waar het moet, namelijk op het iTrain forum, blijft alle informatie ook bij elkaar en is het ook voor jouw overzichtelijk.

Greotjes
Re: Baan in ITrain
Lid sinds: 2010

offline
Re: Baan in ITrain
 @citaat Hier op het forum zijn ook 2 iTrain-draadjes. In het beginnersdraadje kan deze geplaatst worden.

Maar ik zie trouwens geen vraag :D
Re: Baan in ITrain
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Baan in ITrain
 @citaat
inderdaad

@citaat @citaat
lijkt mij meer een zaak voor de beheerders om dit managen en niet van lid  :D
maar dat is slechts mijn mening
Re: Baan in ITrain
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Baan in ITrain
Dan moet Hans dit even melden aan de moderatoren, dan kunnen zij het overplaatsen (als Hans dat wil)

Groet, Anne W
Re: Baan in ITrain
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Baan in ITrain
 @citaat
waarom moet Hans dit melden dan :?
Hij geeft toch niet aan dat dit verplaatst moet worden  :O

Re: Baan in ITrain
Lid sinds: 2017

offline
Re: Baan in ITrain
Citaat van: Hans 2.0 TDI op vrijdag 03 mei 2019, 11:45:34Nog lang niet klaar maar het begin is er
Ben je al verder gekomen? Op diverse plaatsen in jouw baanplan is er een grijze achtergrond aanwezig. Dat komt doordat er meerdere elementen over elkaar heen staan. Dat kun je repareren door Shift + Delete (= verwijder onderste element) in zo'n vak te doen. Soms moet je dat vaker doen.
Re: Baan in ITrain
Lid sinds: 2011

C-railer

offline
Re: Baan in ITrain
Ik ben zeker verder gekomen en lay-out staat nu (volgens mij) goed in iTrain. De diagnose geeft geen meldingen behalve van wat locs maar dat klopt ook. Virtueel rijdt het ook allemaal in iTrain en ben nu bezig met het opnieuw aanleggen van de rails en het solderen van vele draadjes. Was alleen laatste tijd wat te warm op zolder dus echt snel gaat het allemaal niet. Gr, Hans