Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Rollenprufstand

Gestart door d1bbes vrijdag 26 april 2019, 09:29:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Rollenprufstand
Lid sinds: 2013

offline
Rollenprufstand
Beste Medemarklinisten,

Voor sommige is dit een bekend probleem, ruimtegebrek. Ik woon in een appartement waar ik helaas geen baan kan leggen, maar ik wil toch iets met mijn modellen kunnen doen. Nu kwam ik op het grote internet een aantal "rollenprufstanden" tegen.

https://kpf-zeller.de/product_info.php?info=p4_rollenpruefstand-spur-h0-maxi--800-mm-und-10-laufkatzen.html
https://www.marion-zeller.de/index.php?cPath=4&MODsid=dncto2e7pkhrm9kbpnp9k150e7

Heeft iemand hier ervaring mee en wat zouden jullie aanraden? En als het om tunen van de locs gaat is het dan verstandig om er een speedcat bij te kopen om de snelheid te kunnen meten?
Alvast hartstikke bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Met vriendelijke groet,

D1bbes
Re: Rollenprufstand
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Rollenprufstand
ik heb hier de KPF van 1 meter met extra katzen en dode plakken .Is identiek aan de marion zeller. Heb 1 meter genomen omdat dan alle loks erop kunnen.Geen tierlanteinen bijgenomen want snelheid stelt koploper in en is ook afhankelijk van wat je wil op je baan.
Re: Rollenprufstand
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Rollenprufstand
Ik heb een Zeller. Prima ding voor niet al teveel geld.
Re: Rollenprufstand
Ben den Hollander
gast

Re: Rollenprufstand
Hier ook een Zeller: KLIK en KLIK

Re: Rollenprufstand
Lid sinds: 2006

offline
Re: Rollenprufstand
ook een Mazero 30 cm rolbank . zal hem tzt misschien omruilen tegen een 50cm versie
Re: Rollenprufstand
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Rollenprufstand
Hier ook een tevreden gebruiker van de Zeller. Lekker comfortabel op m'n PC werkplek i.c.m. dit keer de ESU lokprogrammer. Lekker op relaxte wijze een lok decoder uitlezen, CV's wijzigen enzovoort:



Re: Rollenprufstand
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Rollenprufstand
Dibbes,

Ik heb er een van 80 cm met 10 rolbokken.
Voor ? 70,-- in Houten gekocht.
Re: Rollenprufstand
Lid sinds: 2007

offline
Re: Rollenprufstand
Kijk ook eens bij SMD modelverlichting.
Leuk geprijsd