Nieuws: *** Goed nieuws!! *** De 12,5 jaar 3railforum jubileum set gaat door!! Lees verder in ons -Info Topic-
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Modulebaan tijdperk 2/3.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Modulebaan tijdperk 2/3.  (gelezen 281 keer)

~TomM

  • Nieuwe Gast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2018
Modulebaan tijdperk 2/3.
« Gepost op: donderdag 18 april 2019, 13:13:48 »

In verband met een verhuizing begin ik opnieuw met mijn baan.
- Een klein stoom depot
- Een station bij een stadje
- Goederensporen bij een brouwerij
- Een dubbele brug op 2 hoogtes over een ravijn
- Goederensporen bij een kolenmijn
- Een klein rangeer terrein met eventueel een haven.

Alle zichtbare gedeeltes (K-rail)


Alle onzichtbare gedeeltes erbij (C-rail)


Ik kijk uit naar jullie feedback!
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 april 2019, 13:21:05 door ~TomM »
Gelogd
K-Rail
Arduino
DCC++

BlikkenTinus

  • Vaste Gast
  • Online Online
  • Lid sinds: 2016
Re: Modulebaan tijdperk 2/3.
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 18 april 2019, 18:07:52 »

Leuk bedacht. Wel lijken mij de opstelsporen wat kort. Het zal niet gemakkelijk zijn meer lengte te creŽren, maar misschien ziet er ergens nog wat ruimte.
Verder biedt een kolenmijn goede kansen voor 'empties in, losds out' verkeer. Ik zie dat je rond kunt rijden, dus er is misschien iets te construeren waardoor treinverkeer te simuleren is waarbij een lege trein het mij terrein oprijdt en een volle weer tevoorschijn komt. Tunnels en verborgen in- en uitgangen lijken er genoeg te zijn. Geeft extra speelplezier, zal ik maar zeggen. Een andere optie is met echte lading werken.

Groeten en veel succes!

Peter
Gelogd
 

Powered by MySQL Powered by PHP SMF 2.0.15 | SMF © 2014, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.204 seconden met 23 queries.