Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Omgebouwde v36 met kuren

Gestart door frans.m zondag 17 maart 2019, 21:40:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

offline
Omgebouwde v36 met kuren
Ik heb een V36 omgebouwd (nog geen verlichting, wel
het oude lampje en bedrading verwijderd) met een Lopi 4 en
een 5 polige motor. De lok liep uitstekend, zijdezacht met een mooi
regelgedrag. Het enige was dat ik de maximum V te hoog vond.

Ik heb de decoder uitgelezen met de esu lok programmer en cv5 gehalveerd. Ik had begrepen dat de waarde van cv5 een schaling is voor de andere snelheidsparameters.

De max snelheid was inderdaad een stuk beter, maar er was een ander probleem onstaan, nl de lok komt uit zichzelf niet meer op gang.
Je moet hem helpen en dan gaat het weer goed tot de rijrichting wordt veranderd of de lok tot stilstand wordt gebracht.

Ik heb cv 5 weer op de oude waarde van 255 gezet, maar het probleem blijft. Het vreemde gedrag doet zich ook voor met de demo modus in de lok programmer.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Decoder:  LokPilot V4.0 (4.16.9247)
Created:  03/17/2019 20:25:00
CV 001 = 003
CV 002 = 003
CV 003 = 032
CV 004 = 024
CV 005 = 255
CV 006 = 088
CV 007 = 255
CV 008 = 151
CV 010 = 008
CV 013 = 001
CV 014 = 001
CV 015 = 000
CV 016 = 000
CV 017 = 192
CV 018 = 000
CV 019 = 000
CV 021 = 000
CV 022 = 000
CV 027 = 028
CV 028 = 131
CV 029 = 014
CV 031 = 016
CV 032 = 000
CV 047 = 013
CV 049 = 019
CV 050 = 003
CV 051 = 000
CV 052 = 015
CV 053 = 140
CV 054 = 050
CV 055 = 100
CV 056 = 255
CV 066 = 128
CV 067 = 001
CV 068 = 003
CV 069 = 006
CV 070 = 009
CV 071 = 013
CV 072 = 016
CV 073 = 020
CV 074 = 024
CV 075 = 028
CV 076 = 032
CV 077 = 038
CV 078 = 044
CV 079 = 050
CV 080 = 056
CV 081 = 065
CV 082 = 073
CV 083 = 081
CV 084 = 089
CV 085 = 099
CV 086 = 109
CV 087 = 123
CV 088 = 135
CV 089 = 151
CV 090 = 167
CV 091 = 187
CV 092 = 208
CV 093 = 230
CV 094 = 255
CV 095 = 128
CV 105 = 000
CV 106 = 000
CV 112 = 039
CV 113 = 050
CV 122 = 003
CV 123 = 100
CV 124 = 024
CV 125 = 030
CV 126 = 130
CV 127 = 050
CV 128 = 150
CV 129 = 015
CV 130 = 005
CV 132 = 080
CV 134 = 012
CV 179 = 040
CV 245 = 000
CV 246 = 000
CV 247 = 000
CV 248 = 000
CV 251 = 000
CV 252 = 000
CV 253 = 000
CV 254 = 000
CV 255 = 000

Index: 256  (CV31=1, CV32=0)
--------------------------------
CV 257 = 000
CV 258 = 000
CV 259 = 000
CV 260 = 000
CV 261 = 076
CV 262 = 111
CV 263 = 107
CV 264 = 080
CV 265 = 105
CV 266 = 108
CV 267 = 111
CV 268 = 116
CV 269 = 032
CV 270 = 086
CV 271 = 052
CV 272 = 046
CV 273 = 048
CV 274 = 000
CV 275 = 000
CV 276 = 000
CV 277 = 000
CV 278 = 000
CV 279 = 000
CV 280 = 000
CV 281 = 000
CV 282 = 000
CV 283 = 000
CV 284 = 000
CV 285 = 000
CV 286 = 000
CV 287 = 000
CV 288 = 000

Index: 257  (CV31=1, CV32=1)
--------------------------------
CV 257 = 000
CV 258 = 003
CV 259 = 032
CV 260 = 002
CV 261 = 032
CV 262 = 002
CV 263 = 096
CV 264 = 009
CV 265 = 096
CV 266 = 010
CV 267 = 032
CV 268 = 002
CV 269 = 032
CV 270 = 002
CV 271 = 000
CV 272 = 001
CV 273 = 000
CV 274 = 001
CV 275 = 000
CV 276 = 001
CV 277 = 000
CV 278 = 001
CV 279 = 000
CV 280 = 001
CV 281 = 000
CV 282 = 001
CV 283 = 000
CV 284 = 001
CV 285 = 000
CV 286 = 001
CV 287 = 000
CV 288 = 001
CV 289 = 000
CV 290 = 001
CV 291 = 000
CV 292 = 001
CV 293 = 000
CV 294 = 001
CV 295 = 000
CV 296 = 001
CV 297 = 000
CV 298 = 001
CV 299 = 000
CV 300 = 001
CV 301 = 000
CV 302 = 001
CV 303 = 000
CV 304 = 001
CV 305 = 000
CV 306 = 001
CV 307 = 000
CV 308 = 001
CV 309 = 000
CV 310 = 001
CV 311 = 000
CV 312 = 001
CV 313 = 000
CV 314 = 001

Index: 4096  (CV31=16, CV32=0)
--------------------------------
CV 257 = 000
CV 258 = 000
CV 259 = 001
CV 260 = 000
CV 261 = 000
CV 262 = 031
CV 263 = 000
CV 264 = 000
CV 265 = 000
CV 266 = 000
CV 267 = 001
CV 268 = 000
CV 269 = 000
CV 270 = 031
CV 271 = 000
CV 272 = 000
CV 273 = 000
CV 274 = 000
CV 275 = 001
CV 276 = 000
CV 277 = 000
CV 278 = 031
CV 279 = 000
CV 280 = 000
CV 281 = 000
CV 282 = 000
CV 283 = 001
CV 284 = 000
CV 285 = 000
CV 286 = 031
CV 287 = 000
CV 288 = 000
CV 289 = 000
CV 290 = 000
CV 291 = 001
CV 292 = 000
CV 293 = 000
CV 294 = 031
CV 295 = 000
CV 296 = 000
CV 297 = 000
CV 298 = 000
CV 299 = 001
CV 300 = 000
CV 301 = 000
CV 302 = 031
CV 303 = 000
CV 304 = 000
CV 305 = 000
CV 306 = 000
CV 307 = 001
CV 308 = 000
CV 309 = 000
CV 310 = 031
CV 311 = 000
CV 312 = 000
CV 313 = 000
CV 314 = 000
CV 315 = 001
CV 316 = 000
CV 317 = 000
CV 318 = 031
CV 319 = 000
CV 320 = 000
CV 321 = 000
CV 322 = 000
CV 323 = 001
CV 324 = 000
CV 325 = 000
CV 326 = 031
CV 327 = 000
CV 328 = 000
CV 329 = 000
CV 330 = 000
CV 331 = 001
CV 332 = 000
CV 333 = 000
CV 334 = 031
CV 335 = 000
CV 336 = 000
CV 337 = 000
CV 338 = 000
CV 339 = 001
CV 340 = 000
CV 341 = 000
CV 342 = 031
CV 343 = 000
CV 344 = 000
CV 345 = 000
CV 346 = 000
CV 347 = 001
CV 348 = 000
CV 349 = 000
CV 350 = 031
CV 351 = 000
CV 352 = 000
CV 353 = 000
CV 354 = 000
CV 355 = 000
CV 356 = 000
CV 357 = 000
CV 358 = 031
CV 359 = 000
CV 360 = 000
CV 361 = 000
CV 362 = 000
CV 363 = 000
CV 364 = 000
CV 365 = 000
CV 366 = 031
CV 367 = 000
CV 368 = 000
CV 369 = 000
CV 370 = 000
CV 371 = 000
CV 372 = 000
CV 373 = 000
CV 374 = 031
CV 375 = 000
CV 376 = 000
CV 377 = 000
CV 378 = 000
CV 379 = 000
CV 380 = 000
CV 381 = 000
CV 382 = 031
CV 383 = 000
CV 384 = 000
CV 385 = 000
CV 386 = 000
CV 393 = 000
CV 394 = 000
CV 401 = 000
CV 402 = 000
CV 409 = 000
CV 410 = 000
CV 417 = 000
CV 418 = 000
CV 425 = 000
CV 426 = 000
CV 433 = 000
CV 434 = 000
CV 441 = 000
CV 442 = 000

Index: 4098  (CV31=16, CV32=2)
--------------------------------
CV 257 = 006
CV 258 = 000
CV 259 = 000
CV 260 = 000
CV 261 = 000
CV 262 = 000
CV 263 = 000
CV 264 = 000
CV 265 = 000
CV 266 = 000
CV 267 = 000
CV 268 = 000
CV 270 = 000
CV 273 = 010
CV 274 = 000
CV 275 = 000
CV 276 = 000
CV 277 = 000
CV 278 = 000
CV 279 = 000
CV 280 = 000
CV 281 = 000
CV 282 = 000
CV 283 = 000
CV 284 = 000
CV 286 = 000
CV 289 = 005
CV 290 = 000
CV 291 = 000
CV 292 = 000
CV 293 = 000
CV 294 = 000
CV 295 = 000
CV 296 = 000
CV 297 = 000
CV 298 = 000
CV 299 = 000
CV 300 = 000
CV 302 = 000
CV 305 = 009
CV 306 = 000
CV 307 = 000
CV 308 = 000
CV 309 = 000
CV 310 = 000
CV 311 = 000
CV 312 = 000
CV 313 = 000
CV 314 = 000
CV 315 = 000
CV 316 = 000
CV 318 = 000
CV 321 = 020
CV 322 = 000
CV 323 = 000
CV 324 = 000
CV 325 = 000
CV 326 = 000
CV 327 = 000
CV 328 = 000
CV 329 = 000
CV 330 = 001
CV 331 = 000
CV 332 = 000
CV 334 = 000
CV 337 = 024
CV 338 = 000
CV 339 = 000
CV 340 = 000
CV 341 = 000
CV 342 = 000
CV 343 = 000
CV 344 = 000
CV 345 = 000
CV 346 = 002
CV 347 = 000
CV 348 = 000
CV 350 = 000
CV 353 = 068
CV 354 = 000
CV 355 = 000
CV 356 = 000
CV 357 = 000
CV 358 = 000
CV 359 = 000
CV 360 = 000
CV 361 = 000
CV 362 = 004
CV 363 = 000
CV 364 = 000
CV 366 = 000
CV 369 = 072
CV 370 = 000
CV 371 = 000
CV 372 = 000
CV 373 = 000
CV 374 = 000
CV 375 = 000
CV 376 = 000
CV 377 = 000
CV 378 = 004
CV 379 = 000
CV 380 = 000
CV 382 = 000
CV 385 = 004
CV 386 = 001
CV 387 = 000
CV 388 = 000
CV 389 = 000
CV 390 = 000
CV 391 = 000
CV 392 = 000
CV 393 = 000
CV 394 = 008
CV 395 = 000
CV 396 = 000
CV 398 = 000
CV 401 = 008
CV 402 = 001
CV 403 = 000
CV 404 = 000
CV 405 = 000
CV 406 = 000
CV 407 = 000
CV 408 = 000
CV 409 = 000
CV 410 = 008
CV 411 = 000
CV 412 = 000
CV 414 = 000
CV 417 = 004
CV 418 = 004
CV 419 = 000
CV 420 = 000
CV 421 = 000
CV 422 = 000
CV 423 = 000
CV 424 = 000
CV 425 = 000
CV 426 = 000
CV 427 = 000
CV 428 = 002
CV 430 = 000
CV 433 = 008
CV 434 = 004
CV 435 = 000
CV 436 = 000
CV 437 = 000
CV 438 = 000
CV 439 = 000
CV 440 = 000
CV 441 = 000
CV 442 = 000
CV 443 = 000
CV 444 = 002
CV 446 = 000
CV 449 = 004
CV 450 = 016
CV 451 = 000
CV 452 = 000
CV 453 = 000
CV 454 = 000
CV 455 = 000
CV 456 = 000
CV 457 = 000
CV 458 = 000
CV 459 = 000
CV 460 = 001
CV 462 = 000
CV 465 = 008
CV 466 = 016
CV 467 = 000
CV 468 = 000
CV 469 = 000
CV 470 = 000
CV 471 = 000
CV 472 = 000
CV 473 = 000
CV 474 = 000
CV 475 = 000
CV 476 = 001
CV 478 = 000
CV 481 = 004
CV 482 = 064
CV 483 = 000
CV 484 = 000
CV 485 = 000
CV 486 = 000
CV 487 = 000
CV 488 = 000
CV 489 = 000
CV 490 = 016
CV 491 = 000
CV 492 = 000
CV 494 = 000
CV 497 = 008
CV 498 = 064
CV 499 = 000
CV 500 = 000
CV 501 = 000
CV 502 = 000
CV 503 = 000
CV 504 = 000
CV 505 = 000
CV 506 = 016
CV 507 = 000
CV 508 = 000
CV 510 = 000

Index: 4099  (CV31=16, CV32=3)
--------------------------------
CV 257 = 004
CV 258 = 000
CV 259 = 001
CV 260 = 000
CV 261 = 000
CV 262 = 000
CV 263 = 000
CV 264 = 000
CV 265 = 000
CV 266 = 032
CV 267 = 000
CV 268 = 000
CV 270 = 000
CV 273 = 008
CV 274 = 000
CV 275 = 001
CV 276 = 000
CV 277 = 000
CV 278 = 000
CV 279 = 000
CV 280 = 000
CV 281 = 000
CV 282 = 032
CV 283 = 000
CV 284 = 000
CV 286 = 000
CV 289 = 004
CV 290 = 000
CV 291 = 004
CV 292 = 000
CV 293 = 000
CV 294 = 000
CV 295 = 000
CV 296 = 000
CV 297 = 000
CV 298 = 000
CV 299 = 000
CV 300 = 000
CV 302 = 000
CV 305 = 008
CV 306 = 000
CV 307 = 004
CV 308 = 000
CV 309 = 000
CV 310 = 000
CV 311 = 000
CV 312 = 000
CV 313 = 000
CV 314 = 000
CV 315 = 000
CV 316 = 000
CV 318 = 000
CV 321 = 004
CV 322 = 000
CV 323 = 016
CV 324 = 000
CV 325 = 000
CV 326 = 000
CV 327 = 000
CV 328 = 000
CV 329 = 000
CV 330 = 000
CV 331 = 000
CV 332 = 000
CV 334 = 000
CV 337 = 008
CV 338 = 000
CV 339 = 016
CV 340 = 000
CV 341 = 000
CV 342 = 000
CV 343 = 000
CV 344 = 000
CV 345 = 000
CV 346 = 000
CV 347 = 000
CV 348 = 000
CV 350 = 000
CV 353 = 004
CV 354 = 000
CV 355 = 064
CV 356 = 000
CV 357 = 000
CV 358 = 000
CV 359 = 000
CV 360 = 000
CV 361 = 000
CV 362 = 000
CV 363 = 000
CV 364 = 000
CV 366 = 000
CV 369 = 008
CV 370 = 000
CV 371 = 064
CV 372 = 000
CV 373 = 000
CV 374 = 000
CV 375 = 000
CV 376 = 000
CV 377 = 000
CV 378 = 000
CV 379 = 000
CV 380 = 000
CV 382 = 000
CV 385 = 004
CV 386 = 000
CV 387 = 000
CV 388 = 001
CV 389 = 000
CV 390 = 000
CV 391 = 000
CV 392 = 000
CV 393 = 000
CV 394 = 000
CV 395 = 000
CV 396 = 000
CV 398 = 000
CV 401 = 008
CV 402 = 000
CV 403 = 000
CV 404 = 001
CV 405 = 000
CV 406 = 000
CV 407 = 000
CV 408 = 000
CV 409 = 000
CV 410 = 000
CV 411 = 000
CV 412 = 000
CV 414 = 000
CV 417 = 004
CV 418 = 000
CV 419 = 000
CV 420 = 004
CV 421 = 000
CV 422 = 000
CV 423 = 000
CV 424 = 000
CV 425 = 000
CV 426 = 000
CV 427 = 000
CV 428 = 000
CV 430 = 000
CV 433 = 008
CV 434 = 000
CV 435 = 000
CV 436 = 004
CV 437 = 000
CV 438 = 000
CV 439 = 000
CV 440 = 000
CV 441 = 000
CV 442 = 000
CV 443 = 000
CV 444 = 000
CV 446 = 000
CV 449 = 004
CV 450 = 000
CV 451 = 000
CV 452 = 016
CV 453 = 000
CV 454 = 000
CV 455 = 000
CV 456 = 000
CV 457 = 000
CV 458 = 000
CV 459 = 000
CV 460 = 000
CV 462 = 000
CV 465 = 008
CV 466 = 000
CV 467 = 000
CV 468 = 016
CV 469 = 000
CV 470 = 000
CV 471 = 000
CV 472 = 000
CV 473 = 000
CV 474 = 000
CV 475 = 000
CV 476 = 000
CV 478 = 000
CV 481 = 004
CV 482 = 000
CV 483 = 000
CV 484 = 064
CV 485 = 000
CV 486 = 000
CV 487 = 000
CV 488 = 000
CV 489 = 000
CV 490 = 000
CV 491 = 000
CV 492 = 000
CV 494 = 000
CV 497 = 008
CV 498 = 000
CV 499 = 000
CV 500 = 064
CV 501 = 000
CV 502 = 000
CV 503 = 000
CV 504 = 000
CV 505 = 000
CV 506 = 000
CV 507 = 000
CV 508 = 000
CV 510 = 000

mvg Frans
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Als een lok niet wil starten dan kun je daar wat mee doen door CV 2 (startspanning) te verhogen, je moet ook even kijken naar CV 6, als die boven de waarde van CV 5 staat dan klopt er ook iets niet.

Heb je geen handleiding van de Lopi 4?, daar staat alles in, je krijgt vast nog een advies over een andere CV om de maximum snelheid te beperken, maar die ken ik niet uit mijn hoofd.

Groet, Anne W

Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Misschien helpt resetten en opnieuw programmeren, CV8 de waarde 8 geven dus.
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Ik zou hem toch even resetten, zoals Dick zegt. Maar dan niet via Cv8=8, maar door een nieuw decoderproject aan te maken, en die erin te zetten.
Ergens zijn wat CV's mbt rangeergang en halve snelheid anders dan normaal. Vermoedelijk helpt bovenstaand dan.
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Hallo,

gewoon via de Lokprogrammer de instellingen voor een hoogvermogenmotor in de decoder pompen, en daarna CV 5 verlagen naar een kwart van de topsnelheid,

Ik zie in jou instellingen niet veel standaard instellingen voor een hoog-vermogen motor terug. Overigens is alleen CV 51 t/m 56 en CV 2 t/m 10 van toepassing voor de rijeigenschappen,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
@ Walter, John, Dick, Anne,

bedankt voor de reacties. Door tijdgebrek ga ik er in de loop van de week pas mee verder en
ga wat suggesties van jullie uitproberen.

mvg Frans
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Ik ben met jullie adviezen aan de slag gegaan.
Decoder reset, cv waardes naar ESU advies voor 5* motor, cv2 verhoogd, cv 52 verhoogd.
Apart uitgeprobeerd en combinaties. cv2 lijkt een heel geringe invloed te hebben. De lok
start dan wel (niet altijd) op, maar alleen op een recht stuk.

Cv waardes bieden helaas dus geen soelaas.

Ik ben gaan denken aan een mechanisch probleem.
Weliswaar is de motor nieuw, maar je weet maar nooit.

Motorschroefjes een beetje gelost. Geen resultaat.
Koolborstels opnieuw erin, en jawel, opgelost, voor korte tijd helaas.

De zaak maar even laten rusten en vanavond nog eens gekeken. Opnieuw en nu iets grondiger de koolborstels
en geleiders schoongemaakt.  Lijkt het nu iets langer vol te houden....maar

Mijn vraag : Is dit een bekend probleem?

mvg Frans
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Beste Frans,

Het rotortje schoonmaken wil wel eens helpen.

Groet, Anne W
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Ben den Hollander
gast

Re: Omgebouwde v36 met kuren
 @citaat  @citaat Wat nooit lukt is een decoder afstellen als het mechanisch en elektrisch niet voor elkaar is. Feit dat je rijgedrag al verandert als je aan de koolborstel rommelt zegt al het een en ander.

En kennelijk maakt het uit of je in een boog of op recht spoor staat? Dat zegt iets over de stroomafname?

Citaat van: frans.m op woensdag 20 maart 2019, 20:18:14

Ik ben gaan denken aan een mechanisch probleem.


Daar kom je achter als je de motorregeling van de decoder uitzet. Je weet dan of de settings de boel vernaggelen of dat het weg komt uit de motor, aandrijving of de stroomafname.

Gr, Ben.
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Hi Frans,

Als het nog niet is gelukt en je wil niet wachten tot de volgende Stamtafel mag je altijd ff hier komen.

groet
Harald
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Harald, dat aanbod is genereus.

Op dit moment doet ie het en ik hoop dat het zo blijft.
Maar begrijpen doe ik het niet. Nieuwe motor, prima rijgedrag
en dan gaat het mis. Slijpsel van nieuwe koolborstels?

Als het probleem terugkomt zal ik graag gebruik maken van je aanbod,
alvast bedankt!

mvg Frans
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Frans,

Heb je de koolborstels correct aangebracht?
De holle kant eerst en het sleufje aan de andere kant vertikaal, zodat de veer er in valt??
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Dag Ad,

Ja, dat is gedaan zoals je beschrijft.
Overigens de koolborstels die bij deze nieuwe M* motor waren bijgevoegd waren niet
hol maar vlak, althans in nieuwstaat. Het sleufje, waar het veertje op valt, zit er wel in.

mvg Frans
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Frans,

En als je de wielen en sleper eens schoon maakt misschien is dan het euvel verdwenen.
Mijn VTilbus liep ook slecht steeds een duwtje geven als hij moest rijden in koploper hoorde de motor wel maar geen beweging dus de wielen en sleper schoongemaakt en nu rijd hij weer lekker soepeltjes weg uit eigen beweging.

Groet Michel
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Hallo Michel,

Voor de ombouw heb ik de lok schoongemaakt en
een nieuwe sleper gemonteerd. Dat is het dus niet, maar toch bedankt voor de suggestie.

Het probleem lijkt inmiddels wel opgelost.
Geen cv waardes, maar de koolborstels
waren de oorzaak. 

Hij start voortreffelijk nu, zelfs op de laagste snelheid
en de kruipsnelheid is heel laag, zonder schokken.

Forumberichten en pb's zijn erg informatief geweest, waarvoor mijn dank.

mvg Frans
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Omgebouwde v36 met kuren
Mooi dat het opgelost is Frans. :thumbup:
Veel rijplezier toegewenst met je loc.

Groet Michel