Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

MTH diesel loc

Gestart door pieter4 dinsdag 19 maart 2019, 17:23:52

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
MTH diesel loc
Lid sinds: 2012

offline
MTH diesel loc
Hallo mede forum leden,
Ik ben in het bezit (al 1 1/2 jaar) van een MTH dieselloc The Katy (nr. 80-2280-5).
Deze loc heeft div. geluidsfuncties, alleen als ik nu de loc wil laten rijden en het motor geluid aanzet rijdt de loc niet,
zet ik het motor geluid uit, rijdt de loc wel maar de toeter en bel werken niet.
Heeft iemand een idee wat dit zo kunnen zijn?
Groeten Pieter
Re: MTH diesel loc
Lid sinds: 2019

offline
Re: MTH diesel loc
Geen idee je hebt 2 jaar garantie op een Marklin  lok of ander merk dus retour naar de handelaar.
Re: MTH diesel loc
Lid sinds: 2008

offline
Re: MTH diesel loc
Een MTH loc is geen Marklin loc .
Niet alles wat hier zwerft is M  :P

Overigens zou ik ook niet weten wat er met de loc mis is .
Heb ooit ook 2 van die MTH lokjes gehad , de decoders zijn van hun zeer omslachtig.

Ik  weet dat hier een forumlid zit die wel wat meer heeft van MTH , geloof dat deze meneer Fred heet .
Ben even zijn forum naam kwijt .
Misschien dat hij je verder kan helpen .

Mvg Jan
Re: MTH diesel loc
Lid sinds: 2008

offline
Re: MTH diesel loc
 @citaat Het Marklin had je kunnen laten staan hoor , nu lees het zo raar  ;)

Mvg Jan
Re: MTH diesel loc
Lid sinds: 2008

offline
Re: MTH diesel loc
 @citaat :D :thumbup:
Re: MTH diesel loc
mbekker
gast

Re: MTH diesel loc
Ik heb ook al diverse problemen gehad met Mth.
De decoders zijn in mijn ogen erg gevoelig.

Een model is twee keer retour gestuurd naar Mth zelf in Amerika. Maar na een jaar gaf de loc weer problemen. Geluid weg en niet meer willen rijden. Steeds sluiting in de decoder. Nu is alles eruit en is het een project voor Esu decoder.

Groeten,

Mark
Re: MTH diesel loc
Lid sinds: 2014

offline
Re: MTH diesel loc
Die Fred die je bedoelt is ijsengel MTH heeft mooie lok maar wat ik van hem begreep kun je ze beter in een vitrine zetten decoders zijn van niet al te beste kwaliteit.
Maar kan het soms zijn dat er een tijd vertraging op rijden is als sound is geactiveerd?
Of heb je soms de parkeer rem erop staan?
Re: MTH diesel loc
Lid sinds: 2012

offline
Re: MTH diesel loc
Bedankt voor de reacties, maar kom er niet verder mee, heb de loc weggebracht naar de vakman.
Gr. Pieter