Hi Rob,
Mfx, altijd al een pain in the ass geweest, zal ook nooit veranderen....
Ik ben er (eigenlijk) wel een beetje klaar mee
en ben het hier ook aan het uitfaseren.... Alle mfx gaat eruit en Esu komt erin.
Bij mij is het probleem dat ik teveel wissel van banen. Daar heeft Mfx icm iTrain last van. Je krijgt namelijk steeds weer een nieuw Mfx adres, met als gevolg dat je settings en snelheidsmetingen weer om zeep zijn...
Daarmee is jouw probleem echter niet verholpen.
Op mijn eigen baan gebruik ik een ECoS 2 met 2 stuks DB4 boosters. Om MFX door te sturen via de boosters maak ik gebruik van een Tams Boosterlink.
Heb net op de TAMS website gekeken, maar ik zag dat deze niet meer leverbaar zijn, ook bij Conrad niet meer. Ze werken aan wat anders, maar dat is er dus nog niet.
De boosterlink die zorgt ervoor dat het Mfx feedbacksignaal weer terug bij de centrale komt, want daar ligt zover ik kan zien jouw probleem.
Wat je zou kunnen proberen is of het idd aan je Booster ligt (als je dat al niet gedaan hebt). Als je je booster er tussenuit haalt heb je dan het probleem nog steeds?
Als het probleem dan weg is ligt het idd aan de booster, een boosterlink is dan mijn inziens de beste oplossing. Als dat niet het geval is, dan is er wat anders aan de hand....
Hoor het graag....
Ik ben geabboneerd op dit topic, heb echter geen melding ontvangen.... vreemd....
Succes!