Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Verlichting in gebouwen

Gestart door Hans 2.0 TDI zondag 10 maart 2019, 10:33:08

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Verlichting in gebouwen
Lid sinds: 2011

C-railer

offline
Verlichting in gebouwen
Goedemorgen, voor de verlichting in mijn gebouwen gebruik ik van die gele (plastic) fittingen (met geel en bruin draadje) met schroefdraad lampje. Ben nu door mijn voorraad heen maar kan ze nergens vinden. Wie weet waar deze nog te krijgen zijn? Daarnaast denk ik dat deze lampjes wel stroom vreten dus zou ze eventueel willen hebben (en bestaande vervangen) met led lampje en dus met schroefdraad. Heb nu 1 60VA trafo staan en die is puur voor de verlichting en vooralsnog kan deze t makkelijk aan maar moet nog veel verlichting plaatsen. Alvast bedankt !!! Gr, Hans
Re: Verlichting in gebouwen
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Verlichting in gebouwen
Beste Hans,

Faller 180670, is met een lampje, tegenwoordig ook met led, 180660 (warm wit) en 180661 (koud wit).

Te krijgen in elke modelspoor winkel, je komt daar te weinig......

Groet, Anne W
Re: Verlichting in gebouwen
Lid sinds: 2007

Met vriendelijke groet, Winus

offline
Re: Verlichting in gebouwen
Ik heb er nog minstens 20 liggen die je wel over kunt nemen. Stuur me maar een PB als je interesse hebt, dan komen we er wel uit.
Re: Verlichting in gebouwen
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Verlichting in gebouwen
Hi Hans,

Heb hier veel steeklampjes met fitting alleen voor 12 V is dat wat ?

groet
Harald
Re: Verlichting in gebouwen
Lid sinds: 2011

C-railer

offline
Re: Verlichting in gebouwen
Tijdens het opruimen van mijn voorraadkast (werd wel eens nodig) vond ik nog een aantal lampjes voor in gebouwen dus kan weer even verder. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!  Gr, Hans